3 ianuarie 2018

Zoo Sibiu - un loc superb



Zilele trecute urmarisem un documentar la televizor despre lenesi si mi-am adus aminte de cea mai hazlie scena din filmul Zootopia. Povestea mea nu o sa fie despre lenesi ci despre un lemurian nazdravan de la Gradina Zoologica din Sibiu.



Dar sa incep cu inceputul si anume cum am ajuns de la Pensiunea Happy Day la Gradina Zoologica Sibiu?
In fata hotelului se afla statia de autobuz, asa ca am mers pana la gara si de acolo am luat autobuzul nr 13. De mers pe jos nu putea fi vorba deoarece erau mai bine de 5 km de mers.
Gradina zoologica se afla in Dumbrava Sibiului, astfel incat am impuscat doi iepuri dintr-un foc ( la figurat, bineinteles, iepurii inca sunt vii la Gradina zooloica, haha!!).
Vis a vis de zoo se afla hotelul Hilton.
Am plecat dis de dimineata pentru ca vremea nu se anunta a fi una grozava si am zis sa nu prindem ploaie. Si nu am prins!
Gradina zoologica se deschide de la ora 9:30 si se inchide la 18:30 ( poarta 1). Am scris in paranteza poarta 1 pentru ca mai exista o intrare si anume poarta 2, iar programul difera putin: 10:00-18:00. Noi am “rupt” usile la ora 9:30, optand pentru intrarea de la poarta 1 deoarece autobuzul ne-a lasat chiar langa.
Cautasem pe internet sa vad cat trebuie sa platesc pentru intrare dar am crezut ca pretul este gresit pe internet: 3 lei pentru adulti. Trebuia sa fie o greseala! Dar nu, pretul era corect si la intrare am platit 3 lei!!! Oau! Incredibil!
Inca de cum am pasit in acea mica dumbrava plina de animale am simtit o liniste interioara. Am avut noroc, mergans in cursul saptamanii nu era lume aproape deloc si la ora 9:30 eram doar noi si cu ingrijitorii, haha. Asa ca am putut sa ne plimbam in voie, sa admiram animalele, sa citim informatiile.
Chiar mi-a placut!


Animale de toate felurile: carnivore, erbivore, omnivore. Un mix total, de la animale mici la animale mari.
In dreapta cum am intrat am zis sa admiram mai intai papagalii, apoi am trecut la maimute si dupa aceea am gasit lemurienii. Aveau puiuti care m-au impresionat atat de mult. Erau atat de draguti si se tineau de mamica ( cred ca era mamica), nici o clipa nu paseau pe jos ci erau agatati de gatul ei.



Dupa ce am dat o tura si am vazut toate exponatele gradinii zoologice am vrut sa ma intorc din nou sa vad lemurienii pentru ca mi-au placut atat de mult. Nu am apucat sa ajung chiar langa cusca lor cand din stanga mea vad “zburand” un lemurian. Am crezut ca visez sau ca este o iluzie optica ceva dar nu, lemurianul era la nici 1 metru de mine. A plonjat de-a dreptul prin fata mea, ocolindu-ma. S-a asezat tacticos pe o bara din metal si ma privea. Eu am incremenit. Da, sunt draguti, sunt superbi dar nu stiam cum sa reactionez. Daca sarea pe mine?? Era liber! Nu stiam daca este prietenos sau nu…asa ca am preferat sa nu fac nici un pas spre el desi tare l-as fi smotocit.


Dupa ce s-a indepartat de mine, am observat ca incerca sa intre la “rudele” lui inapoi in cusca dar nu avea pe unde.
Am stat vreo 10-15 minute sa vad ce face dar nici o sansa. In drumul nostru spre iesire m-am oprit la cativa ingrijitori si le-am spus ca a scapat un lemurian. Au spus ca stiu, ca e ala nazdravan care tot timpul iese si intra. Hmmmm, oare chiar asa sa fi fost? Oamenii erau linistiti nevoie mare dar eu inca stau si ma gandesc…oare acel lemurian chiar intra si iese cand vrea sau…..??? Asta nu o mai stiu!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu