18 ianuarie 2018

Bar Miradouro Ignez din Porto - oau, asta da priveliste!



Aceasta cafenea se află pe Rua da Restauração, 252, Porto si am descoperit-o intamplator dupa ce ne-am plimbat in Jardim Palácio De Cristal.
Este un atat un punct de belvedere cat si o cafenea, recent renovata de primaria din Porto.
Barul se afla la jumătatea distanței dintre malurile Douro și Baixa que Mário Pinheiro Torres . Restaurarea a inceput in 2009 si a fost terminata pe 11 august 2016. Din nou am avut mare noroc sa “dau” peste acest loc fara sa stiu si fara sa vreau.
Locul are o suprafata de mai mult de 300 de metri pătrați dar nu toate incaperile sunt deschise inca publicului.
Inițial, punctul de belvedere functiona doar cu o terasă și un bar în aer liber. Numai din septembrie, a fost disponibil si parterul, care funcționează ca o extensie a barului, si este capabil să găzduiască evenimente de tot felul.

Eu fara sa vreau m-am “plimbat” prin toate incaperile pentru ca eram in cautarea toaletei, care se afla la parter. Am avut de coborat (pe scari!) vreo 3 etaje. Era sa ma pierd la intoarcere.
De curand pe site-ul  Librariei Lello a aparut un articol cu 8 locuri superbe din Porto ce nu trebuiesc ratate, ultimul loc fiind ocupat de acest bar.



De fapt nu este doar bar, pentru ca puteti si manca aici. Am vazut ca au o gramada de burgeri si alte sandwich-uri, precum si friptura de vită cu rucola și capere (6 €) sau burger american (7 €).

A fost dragoste la prima vedere cand am intalnit acest loc. Nu numai pentru că m-a făcut sa imi doresc sa revin dar si pentru faptul ca am prins o vreme minunata, de plaja de-a dreptul.
Pe 02.12 am stat la aceasta terasa care paca plutea peste râu, am baut o cafea ( 1 euro), am admirat râul Douro, m-am bronzat la fata la 25*C si mai ca imi venea sa raman in maieu. Nu as fi fost singura, credeti-ma, langa noi, 3 englezoaice erau dezbracate , cu paharul de vin in mana si rosii ca racul. Soarele chiar ardea! La un moment dat mi-a fost frica sa nu fac insolatie! Si nu, nu glumesc!



Iarna am inteles ca vor pune niste calorifere pentru ca turistii si localnicii sa nu inghete si sa se poata bucura in continuare de cea mai frumoasa priveliste asupra orasului Porto.
Astfel inca, va recomand cu caldura acest bar, nu doar pentru a consuma o cafea dar si pentru a va bucura de o priveliste deosebita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu