24 noiembrie 2017

Evitati DPD


Pana sa ma “lovesc” de ei nu auzisem de aceasta firma, DPD. Ulterior am aflat ca sunt o firma de curierat. Clar nu pot recomanda aceasta companie. O sa va povestesc intamplarea mea cu ei. Trebuiau dati pe mana protectiei consumatorilor dar nu am timp sa imi bat capul.

Sa incep cu inceputul. Trebuia sa primesc un colet trimis prin DPD. Am primit  AWB-ul coletului si anume 80000889504, pentru a putea urmari coletul. In dimineata cand trebuia sa primesc acel colet am incerat sa sun la DPD. In acea dimineata ma trezisem tarziu, in jur de ora 11:00 si mi-a fost mai usor sa sun. Am nimerit peste un robot, apasa tasta 1 pentru…, apasa tasta 2 pentru… si tot asa. Intr-un final, dupa ce am incercat de 3 ori sa sun, a reusit sa ma preia o doamna/domnisoara. I-am spus AWB-ul si mi-a zis ca acel colet este deja predat. PREDAT CUI? Eu nu il primisem, nu semnasem pentru el. A zis sa fac o sesizare pe mail, alta varianta nu am.
Am deschis si eu laptopul si am intrat si eu pe tracking colet online, o aberatie DPD. Si intr-adevar asa scria, iar la preluare colet scria GABI. Automat era o neintelegere la mijloc.

Ok, varianta pe care o aveam era sa trimit un mail catre sesizari DPD.  Acesta este email-ul trimis:




Primesc un raspuns automat de la ei:



Tin sa mentionez ca pana in ziua de azi, 24.11 nu am fost contactata de ei.

Am avut parte de oameni extraordinari, care s-au ocupat si au sunat unde trebuie si seara, in jur de ora 17:00 ma suna curierul  de la Maty Express sa imi dea coletul. Serios??? Ce treaba are Maty Express cu DPD??
Ok, m-am intalnit cu el si l-am intrebat de ce pe internet aparea ca fiind livrat de DPD? A zis ca cineva din curte cu mine a comandat un colet si din greseala a scanat coletul meu ca fiind predat iar acea persoana si-a ridicat coletul direct de la sediul DPD Brasov.
Nu am inghitit aceasta minciuna gogonata si am vrut sa fac o reclamatie pe loc, dar bonul era deja scos, ora de primire a coletului fiind 10:49, eu preluand coletul dupa ora 17:00. De asemenea pe bon scria :”accept coletele fara nici o reclamatie”. Bonul fiind deja scos, nu mai puteam face nimic. O sa va atasez bonul DPD ca dovada.



Voi ce ati fi facut in aceasta situatie??





2 comentarii:

  1. Sieusuntcurier@gmaol.com
    #sieusuntcurier impotriva abuzurilor din DPD. ROMANIA CURIERILOR DIN DPS S-A TREZIT!
    Au început procesele abuzurilor impotriva subcontractorilor dati afara peste noapte dupa bunul plac al unor directorasi

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar face bine sa ia masuri, exista multe cazuri precum cel prezentat de mine.

    RăspundețiȘtergere