25 octombrie 2017

Cadoul perfect pentru un barbat

Intotdeauna cand vine vorba de ocazii speciale intru in panica. De ce? Pentru ca niciodata nu stiu ce cadou sa cumpar. Bine, este impropriu zis ca nu stiu, dar am cam epuizat toate ideile. Greul mai mare este atunci cand trebuie sa cumpar un cadou pentru un barbat. O prietena mi-a zis : “ butoni camasa”  si atunci zdrang, s-a aprins beculetul.

Bineinteles, treaba nu e terminata. Acum am un scop, stiu ce vreau sa cumpar dar  am de căutat pentru că există multe tipuri de butoni bărbăteşti, contează formă, materialul şi culoarea, stilul, funcţionalitatea..

Se spune că haina nu face pe om, dar în lumea afacerilor cred că nu se aplică această “regulă”. Şi bărbaţii între ei sunt ca şoimii... dacă butonii de cămaşă nu au fost bine asortaţi cu costumul... pfff.. nici nu vreau să mă gândesc...

Asa ca, am inceput sa “sap” sis a ma gandesc la mai multe aspecte. Dar nu mi-a fost greu cand am descoperit site-ul Accesoriul.ro. 

Acolo am intrat in lumea magica a butonilor si mi-am petrecut aproape o ora admirand butonii pentru camasi si regretand ca eu nu pot purta asa ceva.

Site-ul este foarte usor de folosit si in categoria butoni camasa se gasesc atat de multi si frumosi incat nu stiam ce sa aleg.
Mi-a fost usor sa folosesc functia de filtare, astfel incat puteti alege:



De asemenea, am putut sa sortez si altfel si anume:



Am preferat sa ii sortez dupa nota, pentru ca, eu consider ca parerea oamenilor este extrem de importanta iar daca butonii au o nota mare pe site inseamna ca sunt vanduti bine si inseamna ca oamenii sunt multumiti.

Am gasit butoni atat de diversi incat nu mi-a fost greu sa aleg. Daca stiti cui trebuie sa ii cumparati un cadou inseamna ca o sa va fie usor. De ce? Pentru ca au atat butoni mai…..nonconformisti, cat si butoni mai sobri. Depinde mult cui doriti sa ii faceti un cadou.
Daca este fan FC Barcelona gasiti butoni cu echipa preferata, daca sta mult pe facebook gasiti butoni cu facebook, daca iubeste calatoriile, gasiti butoni busola.
Daca nu ma credeti, priviti si va minunati:




Eu am optat totusi pentru ceva nu atat de indraznet si anume pentru niste butoni Clasici Negru-Argintiu. Butonii clasici cu negru si auriu sunt confectionati din otel inoxidabil de cea mai buna calitate , acesti butoni sunt perfecti in cazul in care optati pentru o tinuta clasica. Combinatia de negru si argintiu este simpla dar de efect. Tinand cont ca persoana careia ii voi darui acesti butoni este mai…”serioasa” ca sa spun asa, merg perfect.



Voi ce preferati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu