18 octombrie 2016

Portofoliul de clienti - extrem de important

Am ales să studiez turismul şi nu regret acest lucru. Am ştiut de la început că mi se va potrivi, că o să îmi placă şi voi iubi această industrie şi aşa a fost.
În timpul facultăţii am studiat atât materii plăcute dar şi unele mai puţin dragi...dar din toate am învăţat câte ceva. Cel mai mult mi-a plăcut cursul intitulat SODT, care s-ar traduce cam aşa: strategii operaţionale şi de dezvoltare în turism. Acolo am învăţat foarte multe lucruri interesante şi folositoare.  De exemplu am învăţat că HoReCa este termenul care însumează toate echipamentele, dotările, amenajările şi serviciile care susţin activitatea hotelurilor, restaurantelor, cafenelelor şi furnizorilor de catering.
Pe parcursul anilor de facultate am aprofundat multe cunoştinţe şi am învăţat că în turism unul dintre cele mai importante lucruri este să ai un portofoliu de clienţi.
Dacă aruncaţi o privire la portofoliu EVO horeca o să rămâneţi profund impresionaţi. De ce? Pentru că ei într-adevăr ştiu ce înseamnă busniess! Au un portofoliu vast de clienţi dar şi o experienţă de 14 ani.... că doar vorbim de EVO horeca 
Dacă ar fi să îmi schimb job-ul actual cu un altul aş alege să fiu organizatoare de evenimente. De ce? Nu doar pentru că sunt o persoană activă şi îmi plac provocările dar şi pentru că ar fi o plăcere să lucrez într-un aşa mediu.
La o analiză mai atentă a site-ului am putut observa că pot sorta portofoliul de clienţi după mai multe creiterii:


Am fost curioasă să văd care sunt clienţii din Braşov şi am avut o surpriză plăcută să văd că au 6 clienţi din Braşov.
Primul pe listă este Restaurant Platinum



În aceeaşi listă am găsit şi magazinul Nisa...


Totusi, preferatul meu este Cafe Noir – Brăila


Este o locaţie recentă (2016) , cu stil, bun gust şi exact pe placul meu.



Aşa am putut înţelege nu doar faptul că au un portofoliu mare de clienţi dar şi variat. De la apartamente, baruri, beauty salon-uri, benzinării, bistro, cafenele, cantine, fast-food-uri, până la hoteluri, magazine, pensiuni, gelaterii,pizzerii, pub-uri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu