18 octombrie 2016

Teleportare

Pe 15 octombrie pe pagina de facebook TNT am găsit următoarea postare:
‘’Maverick (Tom Cruise), un pilotul care zboară din instinct, fără să respecte regulile, este nevoit să-şi înfrunte demonii pentru a reuşi într-o lume unde nu există locul doi.’’



Nu mi-a venit să cred….filmul care a inspirat o generaţie, povestea piloţilor care au făcut aviaţia americană să pară cool este la TV!  L-am găsit şi în Top 10 TNT filme  ceea ce nu a putut decât să mă bucure.
Apoi am intrat imediat pe site-ul TNT  pentru a descoperi toate filmele şi serialele mele preferate.
Top Gun, filmul de acţiune care în acelaşi timp este şi un film de dragoste  mă face să îmi doresc să revin la pasiunea mea din copilărie: actoria.
Dacă Tom Cruise a câştigat în 1987 un premiu Oscar şi a fost filmul sau de referinţă, eu de ce nu aş putea să mă reîntorc la actorie?
Să spunem că există o maşină a timpului şi mă pot teleporta în trecut, mai exact în 1986, în Fightertown, SUA, acolo unde s-a filmat Top Gun.


Îmi imaginez că sunt la şcoala de elită a Marinei Americane cu cei mai buni piloţi din lume, că am posibilitatea de a folosi  avioane de vânătoare F-14 Tomcat.
Încă nu m-am decis ce personaj vreau să devin….oare să fiu Maverick, pilotul care nu respectă nici o regulă, care zboară din instinct sau Charlotte Blackwood, instructorul civil?
Să optez pentru lupte spectaculoase în aer sau romantism fierbinte la sol?


Totuşi, pentru că mă deschid schimbării şi transform în mine ceea ce trebuie să existe pentru a descoperi adevărul fiinţei mele interioare.. pentru că sunt misterioasă,magnetică,puternică din fire şi nu mă las uşor înfrântă iar cei din jur reuşesc uneori cu greu să mă înţeleagă,pentu că uneori este imposibil să mă înţeleagă sau să afle ce gândesc sau ce simt cu adevărat m-am decis să fiu Pete Mitchell.

Pentru că, deşi sunt femeie am un curaj neobişnuit, sunt foarte energică în sensul preocupărilor mele,chiar dacă uneori par foarte liniştită. Nu mă tem de nimic şi îmi doresc să experimentez lucruri noi permanent tocmai pentru a nu mă plictisi.
Pentru că am un caracter de temut,mă indrept către experienţe originale,spre locuri şi aventuri neobişnuite m-aş încadra perfect să joc acest rol…să mă transpun cu toată fiinţa mea şi să am parte de adrenalina mult visată.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu