13 mai 2016

Afacerea mult visata

Pana sa ajung la facultate ma tot “lovisem” de termenul HoReCa dar nu stiam ce inseamna sau ce reprezinta.
In momentul in care am inceput sa studiez turismul, automat am inceput sa invat si deapre HoReCa.
HoReCa este acronimul pentru industria ospitalității: Hoteluri, Restaurante, Cafenele, folosit în principal în Scandinavia, Benelux și Franța.
HoReCa este termenul care insumeaza toate echipamentele, dotarile, amenajarile si serviciile care sustin activitatea HotelurilorRestaurantelor, Cafenelelor si furnizorilor de Catering. 
In timpul facultatii aveam planuri de viitor legate de o afacere. Si cum ma tot gandeam eu ce as putea face in Romania, ce ar „merge” m-am gandit fie la deschiderea unui bar, fie la deschiderea unui restaurant.
Pentru asta, m-am documentat si am cautat in primul rand profesionisti din acest domeniu. Amenajari HoReCa a fost solutia ideala pentru nevoile afacerii mele, o afacere bineinteles teoretica. Pana sa o pun in practica mai este cale lunga.

Dupa ce am cautat si am adunat si mai multe informatii, ma gandisem ca ar fi optim sa imi deschid un mic bar, costurile fiind mai mici decat daca mi-as fi deschis un restaurant.
Totul suna bine. Dupa ce m-am gandit la zona unde mi-as dori sa imi deschis barul, la numarul de angajati pe care ar trebui sa il am, la specificul barului, la costurile de intretinere si la tot ceea ce insemna deschiderea unui bar am ajuns intr-un punct culminant: sa imi aleg ProduseProfesionale HoReCa  si accesorii pentru bar.
Nu a fost greu deloc pentru ca Amenajari HoReCa imi ofereau o gama larga de produse importate din Olanda, service in tara, piese de schimb, consultanta si proiectarea noii afaceri.
Un produs indispensabil pe care l-as fi avut daca mi-as fi deschis barul mult visat ar fi fost un Storcator Electric Profesionalde Citrice



Nu trebuie sa va mai spun ca acest produs este cel mai vandut de catre Amenajari HoReCa  si este si normal. Are un pret redus, de la 1325 RON la 949 RON, este importat din Olanda, deci automat este de calitate, este ideal pentru utilizare comerciala si/sau casnica fiind construit sa functioneza continuu timp indelungat. Specificatiile tehnice ale produsului le gasiti pe site-ul celor de la Amenajari HoReCa.
Acestea fiind spuse, nu imi ramane de facut decat sa ma apuc de treaba, sa pun in practica tot ceea ce mi-am propus.
Voi ce planuri de afaceri aveti?









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu