23 februarie 2016

Ultima strigare pentru saloane





Da, este adevarat!
BeaShop este aici pentru dvs!
Ce sau cine este BeaShop?


Este importator al produselor Master Nails, fabricate in SUA ,acestea fiind la cel mai inalt nivel de calitate si la un pret foarte avantajos.
In zilele noastre a avea unghii false  nu mai este doar un trend ci si o necesitate pentru domnisoare. Multe doamne si domnisoare nu merg la salon pentru a-si pune unghii false si prefera sa se chinuiasca singure acasa.
De ce evitam sa mergem la un salon? Din lipsa timpului? Lipsa de bani? Comoditate?

Haideti sa vedem care sunt avantajele punerii unghiilor false in salon si dezavantajele punerii lor acasa

De ce sa optam pentru un salon?

*Cu ajutorul materialelor speciale, unghiile pot fi remodelate complet, de la forma pana la lungime.
* Femeile inclinate catre o tinuta nonconformista isi pot asorta unghiile cu vestimentatia. 
* Timpul este o resursa pretioasa. Prin urmare, atunci cand optezi pentru unghii false sau gel lac  economisesti mai mult timp
* Un salon de manichiura are grija fata de unghie, angajeaza personal calificat si atent si cunoasterea tendintelor in materie de manichiura
* Un salon de manichiura foloseste doar produse profesionale, achizitionate de la cei mai buni importatori- BeaShop
* In functie de preferintele fiecarei cliente se pot realiza unghii tehnice prin aplicarea unui gel natural peste unghia naturala, proteza sau tips.

De ce sa nu ne punem unghiile false acasa?

*In primul rand nu dispunem de produse pentru profesionisti de pe ­BeaShop
*Punerea unghiilor false acasa dureaza mult mai mult decat la salon
* Desi credem ca „iesim” mai ieftin daca ne punem singure unghiile false nu este chiar asa.
*Riscam ca unghiile pe care ni le punem singura sa ne cada dupa o zi sau doua sau sa nu arate deloc estetic


Cam asa ar fi diferenta intre unghiile puse la salon si unghiile false aplicate de noi

 Acasa:

La salon:




Ok, acum ca am stabilit ca trebuie sa mergem la un salon de manichiura trebuie sa vedem cum alegem salonul.
Cum mi-am dat seama ca salonul unde merg este „de calitate” si „bun”?
In primul rand i-am intrebat ce  produse folosesc. De unde le importa si de la ce firma cumpara?  Raspunsul a fost BeaShop. Atunci mi-am dat seama ca pot avea incredere in salonul respectiv.

Povestea mea si recomandari pentru manichiuriste

Initial am mers la doua saloane diferite. Primul nu folosea produse cumparate de pe BeaShop si celalalt da.
Primul salon nu avea produse calitative, al doilea da. Automat, am devenit clienta fidela celui de-al doilea salon.
La un moment dat  am primit un telefon de la primul salon. Ma intrebau de ce am renuntat sa mai merg la ei. Le-am spus direct motivul, fara ocolisuri. Imi plac mai mult unghiile facute de cel de-al doilea salon pentru ca isi cumpara produsele de pe BeaShop.
Pauza si iar pauza. Alo?Alo? zic eu...dupa un moment de tacere domnisoara care ma sunase mi-a multumit pentru informatie apoi a inchis.
Dupa o saptamana am fost sunata din nou, de data aceasta nu de catre domnisoara care ma sunase prima oara ci de managera salonului.
Mi-a spus ca ideea mea i s-a parut „nebuneasca”pentru ca ei colaborau cu o alta firma si isi procurau produsele de acolo dar...nu au vrut sa ma piarda de clienta astfel incat s-au gandit sa comande cateva produse de pe BeaShop. Cand au vazut pretul produselor ( extrem de mic) si calitatea lor, au inceput sa comande mai mult si au inceput sa renunte la primul furnizor.
Acum s-au convins de calitate, de faptul ca BeaShop ofera si reducere si produse extrem de bune astfel incat ideea mea i-a ajutat sa isi gaseasca si mai multi clienti, care au devenit extrem de multumiti si fericiti.
Mi-a spus ca am avut dreptate si ca toate manichiuristele si saloanele de manichiura De ar trebui sa­ apeleze la produsele de pe BeaShop.



Voi ce spuneti?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu