20 februarie 2016

Cadou original


Cand vine vorba de un cadou perfect cu totii intram in panica pentru ca ne gandim ca nu exista un cadou perfect.
Asa cum omul perfect nu exista, credeam ca nici cadoul perfect nu exista.
Dar…m-am inselat…
Nu m-am gandit niciodata cum ar fi sa primesc in dar de ziua mea o sticla de vin produsa in anul nasterii mele...dar iata ca am primit. Si mi s-a parut cel mai ingenios cadou posibil. Cel mai original si cel mai perfect cadou.
Trebuie sa recunosc, nu beau vin in cantitati industriale, adica beau vin doar din cand in cand. Nu detin vinuri de colectie  dar am gasit o firma care vinde vinuri vechi. Este firma de la care am si primit acel cadou perfect si anume o sticla de vin produsa in anul nasterii mele.
Firma se numeste „Vinuri pe net” si daca doriti sa faceti un cadou original le puteti face o vizita virtuala.
Daca doriti sa cumparati cadoul perfect, cu siguranta Vinuri pe net vi-l va putea oferi.
Daca persoana careia ii veti face cadoul nu are peste 90 de ani, atunci cu siguranta veti gasi o sticla de vin produsa in anul nasterii persoanei careia doriti sa ii faceti cadou. Vinuri pe net detin colectii de vinuri vechi, incepand cu anul 1926  deci sa nu va faceti probleme ca nu veti gasi un cadou similar cu ce am primit eu!
Si daca tot laud vinul primit de ziua mea, o sa vi-l si prezint: Cadarca - an recolta 1990.



Sticla a venit insotita de un certificat, care atesta anul productiei, soiul, depozitul si chiar numarul sertarului in care a fost depozitata sticla!!! Va puteti imagina ca exista asa ceva? Eu una nu am crezut si sincer , desi tind sa ma repet a fost un cadou extrem de original!
Puteti arunca si voi o privire pe site daca doriti sa cumparati un cadou original, fie ca este vorba de a face cadou acum de Dragobete, sau pentru o aniversare, o zi de nastere . Acest tip de cadou este favorabil pentru orice ocazie.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu