8 decembrie 2015

Flori de Craciun




Poate vă întrebaţi de ce am început articolul meu cu acest citat. Deoarece mi-a plăcut extrem de mult. Deoarece consider că niciodată pe acest pământ nu v-a fi „demodat” să oferi o floare. Fie că eşti băiat şi vrei să oferi o floare iubitei, mamei, unei colege, unei rude, fie că eşti fată şi doreşti să dăruieşti o floare bunicii, mătuşii, unei prietene acest „obicei” nu se va demoda niciodată. O floare oferită în dar este cel mai frumos cadou. Fie că este vorba de zi de naştere, zi de nume, 1 martie, 8 martie, o floare venită în dar este.. nemaipomenită. Un gest simplu dar venit din suflet. Un cadou frumos, care ajunge până la inima celui care îl primeşte.



Acum, trebuie să recunosc faptul că până acum ceva vreme uram să cumpăr flori pentru cineva. De ce? Pentru că, pentru mine, a cumpăra o floare înseamna să merg în piaţă. Înseamna să mă tocmesc, însemna să am acei oameni pe cap, care trag pur şi simplu de mine de la o tarabă la cealaltă, fiecare dorind să îşi vândă florile, fiecare oferindu-mi buchete care mai de care, fiecare dându-mi preţuri din ce în ce mai mici.
Pur şi simplu ieşeam obosită din piaţă, fără chef de nimic. Nuuuuuu, era deja un calvar!
Asta până într-o zi când, cu ajutorul unei prietene am descoperit o florărie online . 
Şi nu orice florărie, ci una care este pe piaţa din 2003. Se numeşte Floridelux şi într-adevăr are nişte aranjamente florale de... oau... Nici măcar nu ştiam că au sediu şi la mine în oraş, în Braşov. M-am bucurat mult de tot să văd că pot comanda online, fără a trebui să mă deplasez până pe strada Zizinului şi am livrare gratuită. Bine, nu vă faceţi probleme, chiar dacă nu locuiţi în Braşov şi dvs veţi avea livrare gratuită. Acesta este un serviciu de care beneficiază toată lumea. Livrarea de flori, buchete şi aranjamente florale se face gratuit oriunde în România şi în lume.
Pot să recunosc: până acum eram reticenta când venea vorba de a comandă ceva de pe internet. De ce recomand să cumpăraţi de la florăria online FlorideLux.ro?
În primul şi în primul rând pentru că oferă un serviciu pe care nu l-am întâlnit nicăieri în altă parte: „Foto martor”. Ce înseamnă asta? Înseamnă că atunci când eu am comandat un buchet de flori mi s-a trimis direct o poză cu buchetul înainte de a fi livrat la mine acasă. Adică nu m-am trezit că eu am comandat ceva pe internet şi că primesc altceva. Super ingenios.
Şi alt lucru ingenios pe care FlorideLux.ro îl oferă este o felicitare cadou- imprimată profesional cu mesajul tău, indiferent de valoarea comenzii!
Oau, deci chiar oau.
Nu ştiu voi dacă aţi mai întâlnit florarii de genul dar sincer, mă simt răsfăţată.
Nu înţeleg unde mi-a fost capul să stau până acum să mă chinuiesc de-a dreptul cu acei comercianţi din piaţa când aveam soluţia în faţa mea, la un click distanţă!!!

Şi pentru că se apropie Crăciunul, îmi doresc să vă ofer un cadou, chiar dacă este virtual. Un cadou frumos, venit din suflet: o Coroniţă Crăciun din brad natural, extrem de bogată şi frumoasă.





Şi pentru că mi-a plăcut şi un alt citat la fel de mult ca şi primul nu pot să nu îl introduc aici si o sa va invit sa aruncati un ochi si pe site-ul "Petale de viata", de unde puteti afla mai multe despre aranjamentele florale si nu numai.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu