19 noiembrie 2015

Best Watch: „Cu noi timpul trece mai frumos!”

Pana acum un an pentru mine ceasul nu reprezenta un accesoriu...bineinteles, aveam ceas in casa, fie la laptop, fie agatat pe perete iar cand plecam undeva daca vroiam sa vad cat e „busola” scoteam frumos telefonul si gata....
Ce s-a intamplat acum doi ani de m-a determinat sa port un ceas la mana?Hmmm...o poveste extrem de interesanta .
Eram in aeroport si asteptam sa trec de securitate si toata lumea in fata mea isi scotea ceasul de la mana, il punea frumos in tavita si apoi trecea prin securitate, il lua frumos din tavita si venea urmatorul si tot asa...
Am stat si m-am uitat si eram singura ce nu avea un ceas de pus in tava...si m-am infuriat...si m-am gandit ca totusi, oamenii aceia folosesc un ceas cu un motiv....si imediat m-am oprit in Duty Free si mi-am cumparat un ceas....dupa aceea mi-a parut rau, am dat o gramada de bani pe acel ceas si nici nu mi-a placut cum arata in mod special.
Apoi, incetul cu incetul am inceput sa „colectionez” ceasuri...nu va ganditi la o colectie imensa, dar la activ am vreo 6-7 ceasuri, poate chiar mai mult de atata.
In ultima perioada le cumpar online si nu mai stau sa pierd timpul prin magazine.
Ultimul ceas achizitionat este unul de la Casio:
  




Nu sunt o persoana sofisticata, de aceea imi plac ceasurile simple, care sa se poata asorta la orice tinuta si bineinteles sa fie rezistente la apa.



M-am axat pe ceasuri de la Casio deoarece este una dintre cele mai importante marci  care  produce ceasuri de mana din lume.
Primele ceasuri Casio au fost facute din otel inoxidabil, in mijlocul anilor 70. Mai tarziu, Casio a inceput sa utilizeze plasticul ca material pentru carcasele ceasurilor. Carcasele de plastic a redus costurile componentelor si, prin urmare, Casio a putut produce ceasuri la preturi foarte bune ce puteau fi vandute pe o piata larga de consum.

M-am bucurat ca acea intamplare din aeroport m-a facut sa imi schimb parerea despre ceasuri  si am inceput sa achizitionez din ce in ce mai multe.
Mi-am gasit si magazinul preferat, Best Watch, nu doar pentru ca ofera cele mai bune, originale si ieftine ceasuri dar si pentru seriozitatea de care au dat dovada. Si cum maine e vineri si incepe „nebunia” Black Friday, cele mai dorite ceasuri le gasiti din aceasta noapte reduse pe www.bestwatch.ro .
Si ca sa inchei cu un citat a celor de la Best Watch: „Cu noi timpul trece mai frumos!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu