20 octombrie 2015

Toamna se numara...premiile

Acum că este toamnă am în minte „Balada unui greier mic” scrisă de George Toparceanu:

„- Cri-cri-cri,
Toamnă gri,
Nu credeam c-o să mai vii
Înainte de Crăciun,
Că puteam şi eu s-adun
O grăunţă cât de mică,
Ca să nu cer împrumut
La vecina mea furnică,
Fi'ndcă nu-mi dă niciodată,
Şi-apoi umple lumea toată
Că m-am dus şi i-am cerut...”

Şi cum toamna a venit deja, noi nu trebuie să fim ca acel greiere micuţ... noi putem aduna încă de pe acum premii... Cum? Vă spun eu imediat..

Se zice că toamna se număra bobocii... dar toamna se numără şi premiile... Cum? Foarte simplu: participând la Toamna Bloggerilor  până pe 01 Noiembrie 2015.




Sunt activa de foarte mult timp pe BlogAwards şi deşi nu am câştigat până acum premii substanţiale continui să scriu... de ce? Din plăcere.
În vară nu am avut timp să postez nici măcar un articol dar acum am revenit în forţă şi scriu.. continui să scriu... mă relaxez când scriu şi ideile îmi curg una câte una...
Sunt sigură că şi voi aveţi multe idei şi le puteţi expune. Nu vă fie frică să scrieţi. Nu aveţi ce pierde. Aveţi numai de câştigat.

În această toamnă vreau să particip la toate campaniile de pe Blogawards . Nu pentru a „fura” premiile ci pentru că îmi place să scriu şi acum am un motiv întemeiat şi temele sunt extrem de interesante, îmi pun în funcţiune creierul haha.
Şi aveţi de unde alege.
Până acum există 17 campanii, dintre care cele de mai jos mai sunt active şi puteţi participa:

  1. Campania CrisSmile
Puncte Bonus: TBA
Deadline:20 Octombrie 2015
  1. Campania DDD
Puncte Bonus: TBA
Deadline:25 Octombrie 2015
  1. Campania Boutique Mall
Puncte Bonus: TBA
Deadline:27 Octombrie 2015
  1. Campania Autohut #3
Puncte Bonus: TBA
Deadline:28 Octombrie 2015
  1. Campania ITPremium
Puncte Bonus: TBA
Deadline:29 Octombrie 2015
  1. Campania OnlineBijoux
Puncte Bonus: TBA
Deadline:29 Octombrie 2015
  1. Campania Allview #5
Puncte Bonus: TBA
Deadline:30 Octombrie 2015
  1. Campania EVOLIO #2
Puncte Bonus: TBA
Deadline:31 Octombrie 2015

Noi sponsori se vor alătura Campaniei Toamna Bloggerilor 2015 pe parcursul desfăşurării acesteia aşa că nu intraţi în panică dacă nu veţi avea idei pentru campaniile active.
Eu spun că aveţi o grămadă de motive să aruncaţi o privire asupra campaniilor desfăşurate şi să participaţi şi voi.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu