14 octombrie 2015

Salvati copilul!!!



Am intrat din greseala pe un site si imi arata in timp real cate zile,ore,minute, pana si cate secunde mai sunt pana la...Craciun..



Mama mia...ma cuprins putin...PANICA...
De ce?
Pentru ca...sunt aici de Craciun...sunt acasa...al doilea Craciun pe care reusesc sa il petrec in familie, cu cele mai dragi fiinte de pe pamant: mama si bunica.
Nu suntem o familie numeroasa dar ma bucur mult ca le am si le pretuiesc mai mult decat orice.
Ok, acesta este aspectul pozitiv...faptul ca vom sarbatori impreuna, ca vom sta la masa impreuna si ca voi simti ca este sarbatoare.
Pana acum vroiam sa treaca timpul si sa sar peste Craciun pentru ca eram la 1800 km distanta....acum sunt fericita dar...ma gandesc si la un aspect negativ...la cadouri...
Pentru mine a cumpara un cadou este ......o teroare...mai bine mi-ai da o pusca si as merge la vanatoare, as gasi mai repede in padure o vulpe ceva, decat sa gasesc un cadou perfect pentru persoanele dragi.
Nu, nu, nu exagerez....credeti-ma pe cuvant. Am cumparat tot ceea ce este omeneste posibil ca si cadou haha, incepand de la esarfe, portmonee,parfumuri,incataminte, imbracaminte, bijuterii ,etc, etc, etc de 1000 de ori etc. Mi-am epuizat orice idee.
Heeeeelllpppppp!! Salvati-ma!!!!!!!!!!!!!!!
Cand le intreb, in special pe bunica, raspunsul pe care il primesc este urmatorul:” Nu am nevoie de nimic draga mamei, am tot ce imi trebuie, doar sanatate de gasesti...”....ok....asta e un lucru imposibil zic eu...asa ca din nou, ma intorc la cautat.
Si tot cautand am gasit ceva....mai...nonconformist si anume... cosuri cadou Craciun 
Am intrat repede pe site sa vad despre ce e vorba si din doua clickuri –primul: destinatar: femei ( ca doar ii cumpar bunicii si mamei) si al doilea- pret intre 100-200 RON mi-a aparut urmatoarea pagina:




In doi timp si trei miscari am intrat pe cosuri KarinGifts si am gasit cadoul potrivit..atat pentru mama cat si pentru bunica...2 in 1 :)))

Cosul cadou Flower mi s-a parut cel mai potrivit pentru ele...... contine specialitati dulci, precum panettone, biscuiti deliciosi, fursecuri crocante, praline fine, trufe si ciocolata amaruie cu tiramisu, toate acompaniate perfect de o sampanie revigoranta. Cosul cadou este ambalat si decorat manual, gata de a fi oferit cu ocazia sarbatorilor de iarna.




Ok, nu stiu voi ce spuneti dar eu sunt sigura ca nici mama nici bunica nu se vor astepta la asa ceva...este un cadou nonconformist, dragut, practic si util, ieftin iar plusurile pot continua.
Eu una sunt salvata si pot numara in liniste zilele pana la Craciun deoarece am gasit cadoul perfect.

Voi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu