22 octombrie 2015

Oaspetele nedorit

După cum bine ştiţi, sunt o persoană nonconformistă, deci iubesc tot ceea ce este „ciudat”.
Iubesc sporturile extreme, am făcut rafting, m-am dat cu tiroliana şi cu prima ocazie aş face bungee jumping.
Când vine vorba de animale, iubesc tarantulele şi nu am frică de şerpi... dar... urăsc rozătoarele mici. Nu suport să văd şobolani  sau să îi am prin preajmă.
Ştiu, şi şobolanii sunt vieţuitoare şi unii îi considera „drăguţi” dar eu îi văd doar că pe hrană pentru reptile...
Din fericire nu am intrat prea mult în contact cu... şobolanii (deja când scriu numele mă fac pielea găinii). Dar într-o zi am avut o experienţă groaznică..
Dormisem la bunica mea şi după ce m-am trezit am mers să deschid uşa la balcon să intre aerul în bucătărie. Am ieşit şi pe balcon să văd cum este vremea şi ce să văd? Un şobolan se uită fix la mine.
Eu am încremenit, el a încremenit şi continuă să se holbeze la mine.
Am luat ce mi-a venit la îndemână (era o mătură) şi l-am pocnit cât am putut de tare. A prins aripi „sărăcuţul” şi a „zburat” până jos după care şi-a continuat drumul spre garajele din curte.
Nu ştiu cum a urcat pe balcon (bine, cred că am o idee vagă) dar ştiu de ce a urcat. Nu ca să îmi facă mie o vizită sau ca să mă „sperie” ci pentru că simţise miros de mâncare. Bunica lăsase o plasă cu gunoi pe balcon... şi o fi simţit mirosul şi a urcat... mda.. ce bucurie pe capul meu.
Îmi era frică mare ca acum o să îşi aducă şi „prietenii” pe balconul nostru, eventual o să dea o petrecere şi o să se înveţe să „locuiască” pe balcon.



Nici nu vreau să mă gândesc cum ar fi reacţionat bunica mea dacă ea l-ar fi văzut... mai ales că are probleme şi cu tensiunea...
Nu i-am spus nimic şi am căutat repede servicii dezinsecţie constanta . 

Bine, nu le am eu cu noţiunile... dezinsecţie, deratizare, pentru mine tot ăia (desigur, ştiu că există o diferenţă majoră între cei doi termeni) dar pentru mine ce conta era să scap de şobolani..

Şi pentru asta Compania DDD este cea mai indicată pentru a face „curat”.




Vrând, nevrând a trebuit să îi spun bunicii despre întâmplarea de pe balcon şi faptul că o să vorbesc cu cei de la DDD să ne ajute, m-a întrebat cum vom plăti.
I-am spus să nu îşi facă probleme, avem posibilitatea de a plăti în 6 rate egale, fără dobânda.



După ce am convenit asupra acestui aspect, am decis că deratizarea curţii şi grădinii este cel mai eficient mod de a scăpa de... şobolani...
Şi nu am chemat orice exterminator, am apelat la un expert.. şi sunt mândră de asta...
Voi aţi apelat vreodată la Compania DDD?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu