19 octombrie 2015

Help IT Premium


Să nu spuneţi că sunt banală! Să nu spuneţi că asta oricui i se întâmplă! Nu, nu şi nu! Mie este prima oară când mi s-a întâmplat şi am fost în.. PANICĂ..
Am avut mare grijă de laptopul meu până acum dar săracul are deja 3 anişori... e copil mare deja şi să bat în lemn nu a avut nevoie de nici o reparaţie nimic.
Dar acum, a îmbătrânit şi el, s-a maturizat şi a crescut şi „cere” singur... e şi normal.. eu nu am cum să îmi dau seama că el are nevoie de ajutor... şi atunci el cere...
Într-o zi am văzut pal pal, se tot aprindea un buton în dreapta jos, pe bară, unde e afişat ceasul. Am crezut că e vorba de antivirus... dar când m-am uitat mai bine era vorba de... baterie...
Şi îmi zicea că „să luaţi în considerare reinlocuirea bateriei”.
Offff... nuuuu... eram în Turcia atunci... şi aveam încă nevoie de baterie... semnalul de la wi-fi îl prindeam numai de pe balcon şi nu aveam priză acolo deci automat ieşeam cu laptopul afară, folosindu-mă de... baterie...
Deci... panică la mine a fost mare... dacă îmi „murea” bateria, practic nu mai puteam folosi laptopul... dar.. spre norocul meu m-a ţinut bateria (chiar dacă se descarcă extrem de repede).
Şi am ajuns în ţară şi am scos bateria şi nici nu am mai avut curajul să o pun.
Ok, acum trebuie să caut baterie nouă pentru laptop... dar unde?
Acum 10 ani găseam cel puţin 5-6 magazine în Braşov care să vândă calculatoare şi piese dar acum totul s-a mutat online. Şi sunt multe magazine şi ai de unde alege dar se unde ştiu eu că firma de la care comand este serioasă? De unde o să fiu eu sigură că o să mi se potrivească bateria?
Da, da, nu îmi spuneţi că sunt de modă veche dar am anumite concepţii... şi vreau ce e mai bun pentru laptopul meu...
A fost greu dar într-un final am găsit Baterie Acer pentru dragul meu prieten Acer E1-531.
Şi cu reducere, şi cu livrare gratuită şi cu transport în 24 de ore...
Oare ce îmi pot dori mai mult? O firma serioasa, care oferă produse calitative si exact pe gustul meu...
Deci... da... Laptopul meu are nevoie de ajutorul IT Premium şi laptopul meu a primit ajutorul de la IT Premium şi acum este fericit... şi laptopul şi.. bineînţeles şi eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu