12 mai 2015

Vreau,vreau,vreau!

Bună din nou dragii mei.
Dacă în articolul trecut vorbeam despre http://totalmag.ro/ la modul general şi despre produsele de calitate pe care le găsiţi în acest magazin online, de data aceasta o să vorbesc despre un produs pe care mi-l doresc foarte mult.

Ştiu, o să spuneţi că ce poate să fie atât de special la o lanternă, că în piaţa o lanternă o pot cumpăra cu 10 lei. Da, dar nu este chiar aşa.
Aceasta lanternă este „magică”: echipată cu un LED CREE XPE alimentat de la un acumulator Li-ion 18650 de 2800mAh, produce un flux luminos de până la 250 de lumeni şi o rază de lumină de până la 200m lungime, pe care o poate susţine cel puţin 4 ore.
Îmi imaginez deja cum stau în cort când merg la pescuit cu prietenii mei şi spunem poveşti de groază, ajutându-ne de această lanternă.
Bineînţeles că acum se va întoarce roata şi eu voi fi cea care voi împrumuta lanterna prietenilor mei.
Dacă eu nu sunt adeptă pescuitului pe parcursul nopţii, sunt sigură că băieţii vor fi fericiţi să o „fure” şi dimineaţă când ne vom trezi, ei vor avea o captură pe cinste.. cu ajutorul lanternei, bineînţeles.
O să fiu extrem de fericită dacă voi avea ocazia să ţin în mâna această bijuterie. Astfel, voi economisi bateria telefonului. Cred că tot dintre noi folosim bliţul telefonului pe post de lanternă. Dar când se termină bateria la telefon şi suntem în mijlocul pustietăţii ce facem? Vă spun eu ce facem: folosim Lanterna tactică TLN2 cu LED CREE XP-E 250lm 200m Li-ion

Să nu vă gândiţi că aş plăti 99,95 RON, preţul acestei lanterne doar pentru a o folosi de câteva ori când merg la pescuit. Nu, nu, nu!
O voi „împrumuta” şi familiei.
În primul rând mamei, care o va folosi când merge în pivniţă sau bunicii pe timpul nopţii...
Ştiu, acum, după ce aţi intrat pe site-ul http://totalmag.ro/şi aţi văzut lanternă pe care o tot laud eu veţi spune că domeniul de activitate este Military şi mă veţi contrazice, spunând că:” ce îi trebuie mamei sau bunicii?”.
Păi, Totalmag.ro nu au doar produse pentru bărbaţi, nu? Chiar dacă aceasta lanternă este folosită şi de către oamenii legii (poliţişti) cred că cel mai mult contează să fie folosită... doar de aceea are un acumulator Li-ion 18650 de 2800mAh ce produce un flux luminos de până la 250 de lumeni şi o rază de lumină de până la 200m lungime, pe care o poate susţine cel puţin 4 ore.
Da, da, cel puţin 4 ore.

Eu una sunt convinsă că aceasta lanternă este un „must have”.
Dacă voi încă nu sunteţi convinşi, priviţi videoclipul de mai jos şi îmi veţi da dreptate.




2 comentarii:

  1. O lanterna pe care sotul meu cu siguranta si-ar dori sa o achizitioneze. In privinta pretului, prefer sa aleg un produs de calitate chiar daca e mai scump.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveti mare dreptare...unori importanta este calitatea produsului iar aceasta lanterna chiar este buna zic eu...

      Ștergere