1 mai 2015

SportGuru.ro – cel mai bun maestru spiritual pentru a ne menţine în formă


Ok, azi este 1 Mai. Astenia de primăvară începe să treacă, dar... apare depresia în rândul doamnelor şi domnişoarelor care... peste iarnă au intrat în „hibernat”. De ce? Pentru că vine vremea să ne arătăm corpul şi acum apelăm la fel şi fel de metode pentru a slăbi rapid pentru a arăta bine în costum de baie.

Totuşi, nu este şi cazul meu. Nu sunt adepta dietelor sau slăbirii rapide într-un timp scurt. Prefer să mă menţin în formă într-un mod sănătos. Cum? Extrem de simplu: exerciţiile fizice.
Pentru început aveţi nevoie de un echipament alergare de la SportGuru.ro 

Nu vă gândiţi că gata, vă luaţi un trening şi nişte adidaşi şi puteţi merge să alergaţi prin parc. Nu merge aşa! Trebuie să fiţi echipaţi corespunzător! Începând de la colanţi, continuând cu tricou, apoi vestă/geacă, o bentiţă sau o şapcă, pantofi pentru alergare până la diversele accesorii care ne sunt necesare.

SportGuru.ro a fost o adevărată revelaţie spirituală pentru mine. De ce?
Pentru că am înţeles cât de important este ca un produs să fie calitativ când vine vorba să ne menţinem în formă.
Desigur, o altă revelaţie pe care o veţi avea va fi în momentul în care intraţi pe pagina sportguru.ro sau în Showroom-ul SportGuru.








Şi cum sunt de părere că ritualul menține vie tradiția spirituală cred că este timpul să îmi cumpăr, pe lângă echipamentul de alergare şi o bicicleta dama de la SportGuru.ro.
Până acum am fost puţin reticentă şi chiar am stat pe gânduri când era vorba să îmi iau o bicicletă, deoarece nu am spaţiu destul şi nu am unde să o pun.
Dar... din nou... minunatul Guru face minuni...



  
Bicicleta pliabilă Tern Link D8 pe roşu... se pliază foarte rapid şi poate fi transportată uşor în tren sau autobuz datorită greutăţii de numai 12.1 kg. Este echipată cu cauciucuri Schwalbe Citizen cu protecţie de până, şi schimbător de pinioane special proiectat pentru roti mici.



Şi dacă tot nu v-am convins că produsele comercializate de magazinul Sport Guru mă ajută să mă menţin în formă, aruncaţi o privire şi pe pagina lor de facebook  sau daţi o fugă pe site sau în showroom.

Sunt sigură că nu veţi avea ce pierde... de fapt... ba da.. veţi pierde ceva.. şi anume.. kilogramele în plus...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu