11 mai 2015

Cadou pentru sefu'

Nu ştiu voi dacă aveţi probleme când vine vorba de şeful vostru dar eu am... bine, nu probleme de munca dar probleme când trebuie să îi cumpăr un cadou. Şi în ultima vreme se întâmplă tot mai des. Mai întâi ziua sa de naştere, apoi vacanţa mea în România şi la întoarcere a trebuit să îi duc ceva, apoi din nou acasă şi iar cadou şi tot aşa.
Acum se apropie din nou plecarea mea şi am crezut că înnebunesc pentru că epuizasem deja toate variantele de cadouri: începând de la suveniruri (magneţi , cani, scrumiere), până la lucruri tradiţionale romaneşti (vin, ţuica, produse de artizanat).
  
De data aceasta m-am gândit să îi cumpăr ceva practic şi folositor. Ceva care să folosească zilnic şi să îl ajute deoarece este o persoană extrem de... împrăştiată.
Salvarea mea a fost când am găsit acest ORGANIZER BIROU 




Este modern, conferă eleganta biroului şi este practic deoarece are mai multe compartimente special create pentru accesorii.
M-am bucurat când am văzut dimensiunile, deoarece nu va fi greu să îl ambalez frumos şi să îl pun în valiză. Desigur şi eu mă voi folosi de el, împărţind acelaşi birou cu şeful...

Îmi pare rău că nu lucrez în România, altfel şeful meu m-ar fi obligat să îi spun de unde am cumpărat acest „obiect” şi ar fi recomandat tuturor managerilor să achiziţioneze un astfel de produs.
Totuşi, dacă voi aveţi şefi, le puteţi spune că pot găsi produse de papetărie ieftine şi bune doar în magazinul online Cornul Abundenţei.

Tot uitându-mă pe site şi convingându-mă că am ales cel mai bun cadou de până acum pentru şeful meu, nu m-am putut abţine să nu comand şi pentru mine ceva... şi anume un SET 2 PIESE PIX+STILOU DACO
Mi-au plăcut enorm de mult şi le voi lua cu mine dar... sunt sigură că voi rămâne fără ele dacă şeful meu va pune ochii pe ele şi o să îi placă..

Oricum, vă recomand să aruncaţi un ochi şi la ofertele speciale pe care le găsiţi pe site dar şi pe pagina de facebook  a magazinului online Cornul Abundenţei.
Să nu uitaţi să daţi un like dacă doriţi să fiţi la curent cu toate noutăţile care apar.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu