24 aprilie 2015

Nu ne gândim ca în ele trăim?



Totul a început în Catania, mai exact în Giardino Bellini, parcul principal al oraşului.
Acest foişor m-a făcut să mă gândesc la... arhitectura.. la faptul că la noi în România clădirile sunt date uitării...



Mi-am imaginat aici o nuntă, mi-am imaginat acest foişor cu panglici albe legate, cu pescăruşi care zboară şi se înalţă la cer iar mirele şi mireasa se strâng în braţe.
Nu am crezut vreodată că un astfel de peisaj îmi poate stârni astfel de sentimente.
Dar, totul este posibil.
Atunci mi-am dat seama că mi-aş dori să am şi eu o casă frumoasă, o casă care să aibă motive decorative, o casă albă, ca în poveşti, o casă albă, nu ca în Washington, D.C ci o casă albă a mea, personalizata.


De ce nu mai putem preţ pe case? De ce am ajuns să fim atât de nepăsători când vine vorba de aspectul exterior al clădirilor? Nu ne gândim ca în ele trăim?
Se pare că am ajuns să inversăm expresia „Afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul”. Am ajuns să punem preţ doar pe interior nu şi pe exterior.
Şi atunci noi de ce punem preţ pe haine, pe felul cum arătăm? Nu este exact acelaşi lucru şi la case? Nu trebuie şi ele să arate frumos?
Cea mai.. nonconformista, inovatoare şi extraordinare idee vine din partea CoArtCo  care reinventează designul caselor.
Ei mă vor ajuta să îmi îndeplinesc visul. Ei mă vor ajuta să „obţin” acea casa albă mult visată. Mă vor îndruma şi mă vor ghida ca să am cea mai frumoasă arhitectură a casei. Mă vor ajuta să îmi înfrumuseţez casa cu Profile Personalizate ,care vor aduce un plus de valoare casei.

Fiind o fire nostalgică şi visătoare, deja am în cap planuri pentru cum va arăta casa perfectă pentru mine.Această muncă este migăloasă şi trebuie făcută din pasiune. Acolo unde există DRAGOSTE ŞI INSPIRAŢIE, nu cred că poţi greşi iar echipa CoArtCo este cea mai indicată în cazul în care doriţi să vă personalizaţi faţada casei. CoArtCo sunt produse în România şi sunt producători autohtoni.

Când bate vântul în Braşov, sincer, în unele locuri îmi este frică să trec pe sub case să nu îmi cadă vreo ţiglă în cap sau vreo colsola sau coloana sau pur şi simplu să se desprindă ceva de pe faţada caselor şi să îmi cadă în cap. 
Nu vreau să ajung niciodată în stadiul în care casa mea să arate jalnic şi să cadă pur şi simplu pe trecători.

Sunt sigură că până acum nu v-aţi gândit la design-ul casei, poate doar la cel vestimentar, dar de acum încolo aveţi la dispoziţie echipa CoArtCo care se va ocupa nu doar de casa mea... ci şi de a voastră.

Dacă vă întrebaţi cum puteţi comanda profilele decorative CoArtCo răspunsul este extrem de simplu:


- Vizitaţi site-ul www.profiledecorative.ro şi alegeţi modelul preferat din kit-urile prezentate.

- Le transmiteţi dimensiunile necesare şi ei vă vor livra profilele oriunde în ţară, prin firme de curierat.
- Puteţi transmite poze sau desene cu profile care v-au plăcut şi ei le produc la comandă.
- Dacă doriţi un proiect complet de design pentru faţadă, vă pot recomanda un arhitect specializat pe diferite stiluri arhitecturale.


Eu deja ştiu care va fi primul pas pe care îl voi face. Voi merge la Showroomul din Bucureşti, pe strada Miron Costin, nr. 20, Sector 1, programul fiind unul convenabil:

De luni până vineri, în intervalul 09.00-17.00.
Astfel, visul meu va deveni realitate.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu