26 aprilie 2015

Apelati la QuickMobile

Cred că toată lumea s-a săturat deja când văd reclame la tot felul de firme care se promovează astfel: „totul este gratis”,” stai acasă şi câştigi bani”, „program flexibil, câştigă bani”, etc, etc.
Bineînţeles că pare ceva dubios şi trecem peste, nici nu îndrăznim unii dintre noi să ne gândim să aplicăm pentru aşa ceva, iar cei mai sceptici din fire nu intrăm nici măcar pe site-ul respectiv că să nu luăm vreun virus.
Alte firme se promovează în alte moduri, care pe mine una mă enervează teribil:” lasă pagina deschisă 1 minut”, „accesează pagina X, de acolo intră pe pagina Y” şi lista poate continua.
Chiar dacă sunt reticentă din fire, am găsit o nouă „invenţie”, o inovaţie zic eu şi mi-a atras atenţia în mod deosebit.
Este vorba de magazinul online QuickMobile , care ne îndeamnă la următorul lucru:” Câștigă bani promovând QuickMobile prin Profitshare”.
Desigur, cui nu i-ar plăcea să promoveze un site şi să câştige bani? Dar pentru mine era prima oară că auzeam de Profitshare.
Acum, ce îmi rămânea de făcut era să mă documentez. Şi am aflat următoarele informaţii:
- Profitshare este reţeaua de afiliere cu cele mai mari vânzări din România şi reprezintă soluţia de marketing online folosită de unele dintre cele mai importante magazine şi furnizori de servicii online.
- Este reţeaua de afiliere cu cele mai mari vânzări din România

QuickMobile in Profitshare este ceva.. oau...


După ce am reuşit eu să înţeleg mai bine conceptul de afiliere am înţeles faptul că în cadrul reţelei de marketing afiliat Profitshare am ocazia de a câştiga bani online prin promovarea produselor QuickMobile. Fiecare vânzare generată de mine prin metodele mele de promovare va fi recompensata printr-un comision.

Portofoliul QuickMobile include peste 6.000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium, din domeniul IT&C, gadgeturi, accesorii şi branduri de lux. Deci clar am de unde alege...



QuickMobile oferă comisioane ce depășesc media oferită de advertiserii IT&C din rețelele de marketing afiliat, respectiv 3% pentru Telefoane și Tablete, 10% pentru produsele din categoria Gadgets, 20% pentru articolele din categoria Accesorii, 20% pentru produsele din categoria Branduri de Lux. 



QuickMobile.ro se adresează în special tinerilor pasionaţi de tehnologie, care îşi doresc dispozitive de ultima generaţie, provenite de la branduri de renume mondial.

Pentru fiecare vânzare sau comanda generată pentru magazinul QuickMobile.ro, venită prin eforturile mele de afiliat, voi primi un comision între 3% şi 20%, în funcţie de categoria produsului.
  
Pot promova QuickMobile prin mai multe modalităţi:
·         pe website-ul sau blog-ul meu;
·         pe forumuri pe care activez;
·         pe reţelele sociale;
Ca unelte de promovare, pot opta între:
·         link-uri de afiliat;
·         widget-uri cu produse;
·         slidere de produse;
·         bannere pe diverse dimensiuni;
Categoriile de produse disponibile în magazinul QuickMobile.ro
·         Telefoane
·         Tablete
·         Gadget
·         Accesorii
·         Branduri de Lux
  
Ok, teoria este destul de uşoară şi se învaţă rapid dar practică este mai grea.
Totuşi, ce mi-a dat un imbold ca să pot continua fost seriozitatea acestui magazin online, lansat în martie 2005. QuickMobile s-a diferenţiat în scurt timp ca unul dintre cei mai importanţi retaileri de IT&C din mediul online în România. Portofoliul de afaceri al QuickMobile este completat de o reţea de puncte de vânzare în cele mai importante centre comerciale din ţară, concepute ca magazine cu acces de 360°.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu