3 aprilie 2015

Adio neuronilor pierduti, bun venit Contazen

Când am terminat facultatea, am fost îndemnată de către cunoscuţi să îmi înfiinţez un SRL-D. Asta ce înseamnă? Este Societatea cu Răspundere Limitată – Debutant. A fost realizată în vederea stimulării înfiinţării şi dezvoltării micro întreprinderilor de către întreprinzătorii debutanți. 
Ca şi avantaje, au fost multe, ca de exemplu înfiinţarea gratuită, scutirea de la plata contribuţiilor de asigurări sociale datorate de angajatori pentru 4 angajaţi în limita salariului mediu brut pe economie din anul anterior plus că puteam să aplic pentru obţinerea unui ajutor financiar nerambursabil de 10.000 de euro.
Totul suna „ademenitor”. Zis şi făcut. Am înfiinţat firma, dar acum apărea marea problemă: nu ştiam ce am de făcut.
Ajutorul a venit din partea platformei Contazen 

  

  
Contazen este un program de facturare online care mie mi-a fost de mare folos. Am învăţat cum să facturez online, în mai puțin de un minut si mi-am adăugat si sigla firmei. Totul a fost extrem de uşor, rapid şi exact.
  


  
Beneficiile oferite de platforma Contazen sunt multiple. În primul rând am scăpat de interminabilele tabele din Excel sau Word şi am câştigat timp şi neuroni - nu mi-am mai bătut capul cu nimic deoarece am avut la dispoziţie toate instrumentele necesare pentru a emite facturi. Simplu, intuitiv, în cloud.




Mi-am dat seama că această platformă este potrivită pentru orice tip de afacere.

  


Centrul de asistenţă mi-a venit în ajutor şi supereroii în acțiune au fost gata să mă ajute cu informaţii privind funcționarea programului. Prompți și la obiect, oricând am întâmpinat probleme. Slavă domnului că nu i-am bătut prea mult la cap deoarece totul este simplu şi pe înţelesul tuturor.

Astfel, afacerea mea a început să se „mişte”, am ţinut uşor evidenta plăţilor, am văzut cu ajutorul acestui program de facturare online facturile restante sau încasările. Am printat rapoartele şi am descărcat documentele în format PDF, extrem de sigur şi rapid.

Am învăţat şi ce este factura recurenta şi vă spun şi vouă, ca să aflaţi şi să spuneţi mai departe să ştie toată lumea că o factură recurentă este o factură emisă unui client, periodic, la intervale de timp prestabilite. Pe Contazen puteţi programa emiterea automată a acestor facturi, precum și trimiterea lor pe email. Puteţi genera facturi recurente dacă de exemplu aveţi un contract cu plata fixă lunară, cum ar fi în cazul unei chirii sau a unor servicii sub formă de abonament.

Contazen mi-a oferit pe lângă toate beneficiile menţionate mai sus şi instrumentele necesare emiterii rapide și eficiente a chitanţelor. Ca și în cazul facturilor și a avizelor, chitanța trebuie să conțină un număr de identificare unic. Am setat seria și numărul de când am emis prima chitanță, apoi platforma mi-a numerotat automat fiecare document emis. Gata, am scăpat şi de stresul chitanţelor.

Doriţi să vă înfiinţaţi o firmă? Nu sunteţi siguri că veţi reuşi? Eu vă spun cu mâna pe inima: „PUTEŢI”! Aveţi o idee pe care nu aţi pus-o în practică tocmai de teamă că nu ştiţi cum să acţionaţi singuri? Vă spun eu: nu sunteţi singuri: Contazen este alegerea potrivită pentru orice tip de afacere.

Sunteţi angajaţi la o întreprindere mijlocie? Lucrurile nu merg chiar atât de bine şi şefii voştri sunt tot timpul mâhniţi? Aveţi soluţia: povestiţi-le de Contazen!!!
Iubiţi natura şi copacii? Contazen este o soluţie extraordinară pentru a scăpa de hârțogărie.

Sunt sigură că toate argumentele oferite de mine v-au făcut să vă gândiţi de două ori înainte de a spune:” eu nu pot”. Sunt sigură că recomandarea mea v-a făcut să vă doriţi să vă înregistraţi pe Contazen sau să intraţi măcar de curiozitate şi să vedeţi despre ce este vorba.

Eu am spus ADIO timpului pierdut degeaba, nervilor, chinului şi bătăilor de cap oferite de alte programe şi am ales Contazen. Voi?









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu