24 martie 2015

Povestea unor butoni

Stau şi mă gândesc, în momentul în care mă voi căsători cred că voi intra în panică.. de ce? Nu ştiu să fac nod la cravată! Cum se face nodul la cravată? Offff
Dar există în rândul bărbaţilor o întrebare şi mai complicată: „Purtam butonii de cămaşa cu sau fără cravată?” Răspunsul îl găsim aici: http://www.accesoriul.ro

Ce bine de bărbaţi... ei nu au stres când trebuie să meargă la o nuntă sau o întâlnire business sau o zi de naştere sau orice altă ocazie... ei ştiu deja cu ce se vor îmbrăca (un costum) şi că accesorii vor avea butoni.
Dar nu orice butoni, ci unii frumoşi, aleşi cu grijă de către nevestele lor...

Cel puţin aşa mă gândeam eu, că bărbaţii nu au stres.. dar se pare că şi ei au de căutat pentru că există multe tipuri de butoni bărbăteşti, contează formă, materialul şi culoarea, stilul, funcţionalitatea.. pfff, săracii... şi mai trebuie să aibă grijă să se şi asorteze...

La noi e mai simplu... cumpărăm o pereche de cercei şi gata, sau un colier care ne place şi am rezolvat problema.. şi noi avem de unde alege... dacă nu ne luăm colier, punem o broşă şi aşa mai departe.. dar bărbaţii... au un singur accesoriu important, care nu e de neglijat.
Se spune că haina nu face pe om, dar în lumea afacerilor cred că nu se aplică această “regulă”. Şi bărbaţii între ei sunt ca şoimii... dacă butonii de cămaşă nu au fost bine asortaţi cu costumul... pfff.. nici nu vreau să mă gândesc...
Îmi amintesc prima discuţie mai aprinsă între mama şi tata... aveam vreo 7 ani pe vremea aceea şi tata nu vroia în ruptul capului să îşi pună butoni pentru cămaşa deşi mama insistă să o facă şi îi dădea argumente în acest sens.
La vremea aceea nu înţelegeam acest aspect, nu ştiam nimic de modă sau ce însemna butoni bărbăteşti... la mult timp după aceea am aflat ce importanţă majoră reprezintă acest accesoriu pentru bărbaţi...
Tata s-a lăsat convins de mama să poarte aceste accesorii doar în momentul în care au descoperit site-ul http://www.accesoriul.ro/.
După aceea tata nu a mai renunţat să poarte aceşti butoni eleganţi pe care mama îi alesese special pentru el...



Aceşti butoni online pe care şi i-a achiziţionat au făcut „furori” atât la întâlnirile de afaceri cât şi în viaţa de zi cu zi: la nunţi, botezuri, etc... şi tata nu s-a mai dezlipit de ei... erau comozi şi se asortau cu orice ţinută.
Într-o zi, i s-a pus „pata” tatălui meu şi a descoperit butoni cămaşa femei fără să vrea.. el de fapt căuta preţ butoni şi bum.. au apărut şi aceste accesorii magice pentru femei... Nu s-a putut abţine şi tot de pe site-ul http://www.accesoriul.ro/ i-a cumpărat mamei şi acest Colier Fashion Hot Charm Albastru




Frumos, nu? Şi vă daţi seama de unde începuse toată povestea? De la nişte... butoni...










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu