27 martie 2015

Tot ce mi-am dorit pentru patul meu imens

De când eram mică îmi doream să am camera mea... ai mei dormeau într-un pat maaare  al lor iar eu aveam o canapea extensibilă şi dormeam în aşa zisa sufragerie şi ori de câte ori ai mei aveau: chef”, strângeau patul şi făceau petreceri la...” mine în cameră”.
După ce am mai crescut, mă săturasem să îmi adun eu singură patul, să pun acea cergă roşie pe el şi să nu am eu un pat mare în care să dorm.
La un moment dat am pus piciorul în prag după cum se spune şi din banii adunaţi la „şosetă” mi-am cumpărat un pat imens, care, bineînţeles, ocupa întreaga încăpere.
Acum apărea mare problemă... nici cerga nici lenjeriile de pat nu se mai potriveau...
Dar... am găsit nişte lenjerii de pat ieftine  şi frumoase, care s-au potrivit exact cu patul meu.
Şi cum miracolul apăruse, bineînţeles că nu am rezistat tentaţiei de a cumpăra o singură lenjerie şi am achiziţionat mai multe lenjerii de pat.
Am cumpărat mai multe nu doar de „fiţă” ci şi pentru faptul că la gama de Lenjerii de pat Pucioasa  au o ofertă de nerefuzat... pe lângă faptul că sunt 100% bumbac, mai oferă şi 1+1 gratis... deci...1+1=1 nu doi cum ar trebui... rar mai vezi aşa oferte bune. Ca să nu mai vorbesc de preţuri... care sunt modice... cine nu şi-ar dori să cumpere o lenjerie de pat la 59 de lei şi să mai primească una gratis?
Pe lângă calitatea garantată, avem şi modele 3D dar şi 5D...
Să vă arăt modelele pe care am pus ochii şi pe care le-am comandat. Aceasta este prima lenjerie:



Este o lenjerie de pat 5D care pe mine m-a încântat în mod deosebit.
Culorile vii, naturale, vor aduce un plus de confort dormitorului meu. Imprimeurile sunt de calitate 5D, foarte rezistente la spălare păstrându-şi profunzimea culorii.
În descriere, înainte de a comanda am citit următoarele specificaţii:
„Dimensiunile acestor lenjerii se adresează paturilor mari şi foarte mari, paturi de mijloc sau paturi matrimoniale.”.
Practic era tot ceea ce îmi trebuia. Dar, ca să fiu sigură, am măsurat patul şi m-am consultat cu detaliile produsului

Detalii produs:

Cearceaf pat: 230 x 225 cm
Cearceaf pilota: 200 x 232 cm
Fete de pernă: 50 x 75 cm (2 bucăţi)
Tip închidere: prin fermoar

La fix se încadra patul meu.

Aceasta este a doua lenjerie pe care pusesem ochii:



Imprimeul este 3D, tot cu motive florale, că doar vine primăvara, tot mare pentru patul meu imens, tot 100% bumbac, tot calitativa, tot frumoasă ca prima...

Un alt aspect extrem de important: TRANSPORT GRATUIT LA COMENZI MAI MARI DE 250 LEI, CHIAR ŞI PENTRU PROMOŢIA 1+1 GRATIS.

Şi site-ul http://www.lenjeriidepatoutlet.com/ oferta cel mai mic preţ GARANTAT; dacă găsiţi în altă parte o ofertă mai bună primiţi 1 lenjerie CADOU.

Voi ce mai aşteptaţi?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu