27 martie 2015

Cadoul perfect pentru bunica de la GourmetGift

Se apropie o zi importantă.. o zi frumoasă.. o zi pe care o voi petrece împreună cu mama şi cu bunica...
Din nou încep să devin melancolică şi să mă gândesc la faptul că sunt o norocoasă să îmi pot petrece şi Pastele împreună cu cele 2 fiinţe pe care le iubesc cel mai mult. Toţi cei care sunt plecaţi din ţară îmi pot înţelege entuziasmul dar şi tristeţea... anul trecut, nu am reuşit să vin acasă de Paşte şi nici de Crăciun... iar aceste două sărbători sunt cele mai importante pentru mine. Anul trecut sufeream, anul trecut mă durea, anul trecut simţeam cum îmi doresc să vin în România şi nu pot... poate cei care au sărbătorit în familie an de an sărbătorile nu ştiu cum este să pierzi această zi, li se poate părea ceva banal dar eu sunt o persoană sentimentală şi aceste „pierderi” se adaugă la suferinţa mea.
Dar... nu doresc să întristez pe nimeni pentru că acum sunt fericită.. voi avea ocazia să petrec sărbătorile pascale acasă...
Şi acum intervine marea dilema... ce surprize să le pregătesc mamei şi bunicii? Ce cadouri de Paste să le fac?  
M-am tot gândit şi mi-am strofocat mintea... ca şi aşa le iau din ani în „paste” un cadou iar acum trebuie să fie ceva inedit şi frumos.
Cu mama am rezolvat-o rapid, mi-a spus ce îşi doreşte fără să îşi dea seama şi un doi cadoul este pregătit să fie înmânat în ziua de Paşte.
Am rămas doar cu bunica... ce să îi iau? Dacă ar exista, i-aş cumpăra un coş gol, în care să îi pun sănătate, multă multă sănătate, cu carul, ca de sănătate ar avea nevoie cel mai mult. Dar există aşa ceva? Nu cred...
Totuşi, am descoperit ceva ce mi-a atras atenţia... nişte cosuri de Paste extrem de interesante, care ar merge făcute cadou şi la o persoană în vârstă.

Acum intervine marea dilema... ce să adaug în coş? Pe care să îl aleg?


Două dintre coşuri mi-au atras atenţia în mod deosebit... primul, cosul Precious  datorită numelui său... pentru că bunica este pentru mine cea mai de preţ fiinţă, ea m-a crescut, ea mi-a dat educaţia pe care o am acum şi datorită ei am ajuns eu unde sunt acum şi merită din partea să tot respectul şi toată stima, pe lângă micile cadouri pe care îmi doresc să i le fac.



Acesta ar conţine:
-Sticla vin Montepulciano d’Abruzzo Casa Sant’Orsola 0.75l;
-Panettone cu stafide ambalat şi decorat manual 500g;
-Bastoncini – fursecuri crocante cu stafide Pan Ducale 100g;
-Macaron cu fistic Dolceamaro 42g;
-Tableta ciocolată Lindt Excellence 100g;
-Torroncini Delice 75g;
-Pachet cafea J.J. Darboven Exklusive Kaffee 250g;
-Biscuiţi fini cu ciocolată Desobry 125g;
-Specialitate crcocante de patiserie Lazzaroni 8g;
-Lumânare ou decorativă;
-Folie decorativă panettone;
-Funda decorativă;
-Tăviţa metalică;
-Folie profesională cadou.

Al doilea coş cadou asupra caruia mi-am îndreptat atenţia este cosul Anemone care conţine următoarele:

-Sticla vin Clasic Merlot Crama Vinarte 0.75l;
-Cozonac tradiţional românesc cu nucă, arahide, rahat şi stafide 500g;
-Crostini – biscuiţi săraţi cu ulei de măsline Pan Ducale 200g;
-Tableta ciocolată Merci 100g;
-2 iepuraşi de ciocolată x 12,5g;
-Specialitate crocantă de patiserie Lazzaroni 8g;
-Lumânare ou decorativă;
-Funda decorativă;
-Portapanettone.

Dintre acestea două nu ştiu pentru care să le comand? Să îl iau pe primul că este puţin mai sofisticat ? Pe al doilea că este mai simplu? Chiar nu ştiu...
Până la urmă.. zdrang, mi-a picat fisa...
O să le cumpăr pe amândouă.. cel mai simplu...
Voi ce cadouri de Paşte veţi face? V-aţi gândit că un coş cadou ar fi soluţia perfectă?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu