19 februarie 2015

Multumesc Laptop Garage

Ziua începe frumos.. nu ca de obicei... deoarece la 8:30 dimineaţa primesc un SMS: Fan Curier AWB cod 5048956250 de la LAPTOP GARAGE SRL se va livra astăzi între 9-17, RBS:65 lei, tel curier... nu am mai citit nr, eram prea somnoroasă şi adormită...
Ce mă interesa pe mine era acel COLET magic... pe care îl aşteptam cu nerăbdare... şi cred că cei de la Laptop Garage se săturaseră de nerăbdarea mea, pe această cale doresc să le cer scuze pentru că i-am bătut la cap cu fel şi fel de întrebări.. dar.. ca să fiu sinceră cu voi... aceasta a fost prima mea comanda online..
Ştiu, poate pentru unii poate părea banal să primească un colet si sa dea comenzi pe internet.. dar eu până acum am fost reticenta în ceea ce priveşte comanda online... deobicei preferăm să văd produsul înainte de a-l cumpăra, să îl „simt”, să nu mă trezesc că voi cumpăra ceva şi voi primi altceva...
Dar, prima mea experienţă cu o comandă online a fost extrem de frumoasă şi rapidă.
Mi-am făcut cont pe site-ul http://www.laptopgarage.ro, mi-am introdus datele personale (nume, prenume, adresa, oraş, număr de telefon), m-am uitat pe site ce doresc să comand, am „adăugat” în coşul virtual ce am dorit după care am primit confirmarea pe mail, iar la nici o zi diferenţa am primit un alt mail că produsul a fost expediat.. atâta tot.. simplu şi rapid.
Am colaborat excelent cu Laptop Garage, chiar dacă i-am „chinuit” puţin şi i-am „bombardat” cu multe mail-uri, ei au fost extrem de înţelegători şi mi-au răspuns prompt, lămurindu-mă complet şi desigur, suportându-mă.
Ok, să continui povestea de joi dimineaţa... normal că după ce a, primit acel sms nu am mai putut adormi şi m-am trezit, încercând să urmez rutina zilnică.. dar nu prea am putut..
Stăteam că pe ghimpi să vină mai repede curierul şi să îmi primesc acea comandă mult aşteptată...
Pe la ora 12:00 primesc un telefon, de a curier, care era în faţa porţii. Iau eu repede buletinul (deşi nu a fost nevoie), banii şi fug repede să îmi primesc coletul cu braţele deschise...
Coletul arată cam aşa:





Normal că nu am avut răbdare şi am rupt acea folie în doi timpi şi trei mişcări şi am rămas.. masca...
Geanta mea de laptop era acolo.. da.. mi-am comandat o geantă laptop pentru că aveam mare nevoie. Am povestit în articolul trecut de ce şi puteţi vedea articolul trecut aici.

Geanta este chiar mai frumoasă decât în pozele de pe site.. este extrem de uşoară (mă temeam să nu sparg capul cuiva cu ea pentru că o văzusem doar în poze) dar.. nu..
Uitaţi-vă la pozele de mai jos şi o să înţelegeţi ce produse de calitate oferă Laptop Garage .









Acum nu îmi rămâne de făcut decât să ies la „plimbare” cu laptopul şi nouă sa achiziţie, sau, mai bine spus, nouă prietenă a laptopului-geanta dar nu înainte de a comanda un încărcător laptop tot de pe Laptop Garage deoarece acum m-am convins cât de uşor se comandă online, că este sigur, că plătesc produsul doar când mi se livrează, că livrarea se face extrem de rapid, în maxim 24 de ore, că Laptop Garage http://www.laptopgarage.ro este o firmă serioasă, în care oricine poate avea încredere.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu