20 februarie 2015

GemSale

afacere handmade aduce satisfacţie personală în primul rând. Lucrurile unice sunt la mare căutare, obiectele lucrate manual dau un plus de unicitate produsului şi sunt din ce în ce mai căutate. Mărtişoare, bijuterii, agrafe de păr, genţi, invitaţii de nuntă, eşarfe – toate acestea şi multe altele sunt cu atât mai căutate cu cât sunt mai unice.
Desigur, oricine are simţ artistic înnăscut poate să înveţe să facă accesorii handmade: de la designeri consacraţi la persoane talentate, fără studii specifice, dar care au reuşit să găsească nişa potrivită.
Ce înseamnă "handmade”? Dacă ar fi să traduc din limba engleză aş spune că este arta de a crea obiecte pe care un om talentat şi inspirat le realizează cu mâinile sale. Dar eu cred că este mai mult decât atât.
Pentru a face un obiect handmade trebuie să fie original, trebuie să ai tot timpul idei noi şi, desigur, să ai acele „obiecte unice” cu care să poţi lucra.
Majoritatea oamenilor gândesc că este o afacere profitabilă: stai acasă şi iei bani. Dar nu este chiar aşa. Am prietene în jurul meu care fac obiecte handmade. Prima mare problemă care apare este când trebuie să îşi aleagă materialele. În Braşov există destul de puţine magazine care să vândă materialele pe care doresc să le folosească pentru confecţionarea mărţişoarelor, gablonţurilor, bijuteriilor, accesoriilor textile şi a altor obiecte decorative. Sunt componente pe care nu le găsesc în natură. Astfel încât, ajung să cumpere online. Dar din nou, intervine o mare problemă: sunt extrem de multe magazine online care vând toate obiectele necesare. Unele magazine online nu au toate componentele, astfel încât prietenele mele sunt nevoite să comande de le 3-4 site-uri diferite.
Din fericire pentru ele, am găsit cu ajutorul campaniei organizate pe blogawards site-ul http://www.gemsale.ro care oferă exact ceea ce le-ar trebui lor.
Când le-am dat link-ul şi le-am spus să arunce o privire pe site, mi-au mulţumit şi după 2 minute una dintre prietenele mele m-a sunat să îmi mulţumească. Deja îşi pusese în coşul de cumpărături mărgele online precum şi pietre semipreţioase şi încă nu îşi finalizase comandă. Mi-a spus că acest site oferă tot ceea ce este necesar pentru o afacere handmade. Simplu şi rapid.
Eu una am fost îndemânatică de mică şi repar prin casă orice se iveşte dar nu m-am gândit niciodată să îmi deschis o afacere de acest gen, deşi, pot spune, este tentant.
Totuşi, trebuie să ai acel „ceva”, să pui trup şi suflet în crearea unei bijuterii handmade, să nu ai nevoie să te inspiri de la altcineva, să fie unicat şi desigur şi pe placul altora pentru a le putea vinde.
Acum că se apropie 1 Martie iar vom vedea ieşiţi prin pieţe tot felul de vânzători ambulanţi, care au mărţişoarele de acum 10 ani şi nu au reuşit să le vândă până acum şi îşi vor încerca norocul şi anul acesta. De aceea nu prea am cumpărat matisoare.
Dar, din fericire, sunt sigură că anul acesta voi avea de unde alege şi de pe stradă şi din mediul online, unde, voi căuta mărtişoare handmade.
http://www.gemsale.ro oferă atât mărtişoare gata-facute  




Care sunt extrem de ieftine (am citit de 5 ori preţul)

Cât şi accesorii pentru mărtişoare http://www.gemsale.ro/47--accesorii-martisoare





Eu spun să vă grăbiţi, pentru că la unele produse deja au stocul epuizat.. deci nu rataţi ocazia şi comandaţi cât încă mai sunt produse disponibile.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu