7 februarie 2015

Corpul ideal-JUSTFit

De curând am urmărit un videoclip extrem de interesant despre corpul ideal al femeilor de-a lungul istoriei. Vă invit şi pe voi să îl priviţi iar apoi o să vă spun părerea mea.



Ok, ce impresie v-a lăsat acest videoclip?

Femeile din anii 2000 au fost bombardate cu atât de multe cerințe atât de diverse pentru a fi considerate atractive. Femeile ar trebui să fie slabe, dar sănătoase; ele ar trebui să aibă sânii mari, dar un abdomen plat.
Pentru a realiza toate acestea, femeile apelează din ce în ce mai mult la chirurgie plastică.
Eu nu sunt de acord... o femeie trebuie să se simtă bine în pielea ei în primul rând.. desigur, dacă avem cu 15-20 kg în plus şi le „cărăm” după noi fără a face nimic nici acest lucru nu este bun. Dar nu trebuie să slăbim doar pentru că aşa este „la modă”. Nu trebuie să fim anorexice sau schilodice doar pentru că aşa „se cere”. Eu sunt de conceptul că o femeie trebuie să aibă forme. Nu să fie grasă, dar să aibă forme...
Stau şi mă întreb, în zilele noastre, bărbaţii cum ajung să fie atraşi de femei schilodice.
Da, o femeie poate să fie slabă, dar tonifiata.. adică să îşi lucreze corpul la sală sau acasă şi atunci ar arăta bine...
Eu am trecut prin toate etapele posibile.. de la a fi supraponderală (peste 65 kg la o înălţime de 1.58) la a fi foarte slabă (45 kg la aceeaşi înălţime). Nu pot spune că am fost mulţumită de nici una din variante.. cea de mijloc a fost cea mai bună alegere..
Pe parcursul anilor, am incerat diverse diete, de la Dukan până la alte tratamente nutriţioniste, dar vă spun, nici unul nu dă roade.
Pentru ce să mă înfometez? Pentru ce să mă chinuiesc? Mă simt bine dacă văd o ciocolată şi salivez în fata raftului şi ştiu că trebuie să mă abţin să nu o cumpăr pentru că mă pot îngrăşa? No way.. nici vorbă...
Sunt de părere că pot mânca orice, atâta timp cât fac mişcare... dar mişcare în casă..
Am devenit foarte leneşi şi sedentari.. când veniţi de la servici şi ajungeţi acasă ce faceţi? Mâncaţi şi probabil vă uitaţi la televizor.. şi a doua zi la fel şi a treia la fel şi tot aşa... şi apoi ne gândim şi ne văităm:” am pus 5kg, am făcut burta” etc.
Dacă ne interesează câtuşi de puţin de silueta noastră sau de sănătatea noastră trebuie să facem mişcare.. nu degeaba este acea reclamă la televizor:” pentru o viaţă sănătoasă, faceţi mişcare cel puţin 30 de minute pe zi”... nu cred că mersul la cumpărături sau la servici se pune..

Nu îmi place să dau sute de lei pe abonamente la sală, să se holbeze la mine toţi indivizii, să merg transpirată de la sala acasă, să mă prindă frigul pe afară că a doua zi să răcesc.. plus că uneori nu pot respecta acel program pe care mi-l propun, să merg de 2-3 ori pe săptămână la sala şi atunci practic, banii sunt aruncaţi degeaba.
O variantă extrem de bună este să vă improvizaţi acasă o mică sală de fitness.
Cum?
Foarte simplu.
Intraţi pe http://www.justfit.ro/ şi de acolo vă puteţi alege tot ce doriţi.
JUSTFit este un site de unde vă puteţi comanda acasă începând de la accesorii şi echipamente pentru fitness, până la biciclete, echipamente pentru fotbal, tenis, etc.
Am citit în multe articole că este extrem de sănătos şi benefic pentru organism să alergăm pe bandă. Eu din păcate nu reuşesc să alerg mai mult de 3 minute şi apoi gâfâi şi îmi sare inima din piept. Dacă voi puteţi alerga, vă pot recomanda banda de alergat de pe siteul JUSTFit 
Au şi reducere de 19% la această bandă: Banda de alergat electricăTechfit T2000



Ştiu, o să spuneţi că este scumpă, că nu se merită şi că mai bine de banii ăia mergeţi la sală. Cred că vă înşelaţi dacă gândiţi aşa. Investiţia o să o scoateţi în timp. Plus că sunt sigură că nu o să o folosiţi doar dvs ci şi membrii familiei dvs. De la mic la mare... şi dacă aveţi câine scăpaţi şi de plimbarea zilnică prin parc... Da, da.. am văzut la TV, câinii pot fi puşi pe aceste benzi de alergat pentru a-i face să îşi consume energia... aşa că este o investiţie care zic eu, se merită.
Dacă doriţi ceva mai ieftin, dar care să vă ajute să vă tonifiaţi muşchii sau să slăbiţi puteţi opta pentru o bicicletă de exerciţii: Bicicleta exerciţii TechfitB300




Şi steperele sunt bune pentru a antrena muşchii picioarelor şi a feselor precum şi pentru va pune circulaţia sângelui în mişcare




Dacă nu doriţi să investiţi deloc, puteţi opta pentru ceva extrem de ieftin şi anume la doar 25 lei această coardă http://www.justfit.ro/produse/coarda-viteza-verde-70.html


Coarda de viteza este un produs avantajos pe care îl puteţi lua cu dumneavoastră oriunde aţi merge. Kettler a fost premiat de Pluş X Award cu titlul de 'Cel mai Inovativ Brand 2010' la categoria Echipament Gimnastică.' GRATIS: 80 pagini manual de instruire

Cred că vă puteţi convinge singure/singuri de produsele care se găsesc pe siteul JUSTFit şi am convingerea că veţi lua cea mai bună decizie pentru corpul şi pentru sănătatea dvs.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu