17 februarie 2015

Cadou romantic Vitabox

     Stau şi mă gândesc că m-am săturat să alerg după cadoul perfect pentru a-i mulţumi pe cei din jurul meu... prieteni, colegi, părinţi, bunici, cunoştinţe, rude, etc.. fiecare aşteaptă câte ceva.. şi normal, acum este perioada cea mai „cumplită”: mai întâi 14 Februarie, Ziua Sfântului Valentin, ziua darurilor și a iubirii, apoi 24 Februarie, Sărbătoarea de Dragobete este considerată în popor echivalentul sărbătorii Valentine's Day (ziua Sfântului Valentin), sărbătoare a iubirii, apoi 1 Martie-mărţişorul, după aceea 8 Martie, Ziua Internațională a Femeii şi tot aşa, sărbătoare după sărbătoare, cadou după cadou.
Ce putem cumpăra? Ce putem oferi? O floare, un mărţişor, o bijuterie, o haină, o cană, o ciocolată, etc, etc... la un moment dat se epuizează toate variantele posibile.. şi toate acestea sunt doar lucruri materiale... pe care le folosesc, poate unii mai rar, unii mai des dar se uzează şi se aruncă.. sau nu le place.. şi... rămân fără nimic, fără o amintire din partea mea.
M-am gândit cui îi pot oferi un cadou cu totul deosebit... cine ar merita într-adevăr.. şi m-am gândit la cea mai de preţ fiinţa de pe acest pământ: MAMA... ea într-adevăr merită un cadou cu totul şi cu totul special... dar CE?
Îmi doresc să îi ofer ceva de neuitat, ceva nu neapărat palpabil cât de durată, nişte amintiri care să nu se poată şterge şi în 10-20-30 de ani să îşi aducă aminte de acele momente...
Am stat şi am căutat şi am avut noroc să descopăr ceva cu totul şi cu totul inedit..
A durat ceva timp până să îmi dau seama cum funcţionează acest sistem...
În primul rând m-a interesat cum pot face comanda.. şi este extrem de simplu.. aveţi la dispoziţie trei variante: Online/E-mail/Telefon..
Ok... am lămurit cum pot comanda..
Acum să lămurim şi cât costă?
Preţul diferă în funcţie de pachetul pe care îl vom comanda... putem alege între un cadou romantic , cadou familie, cadou aventura sau cadou citytrip.
Eu am stat şi m-am gândit ce ar fi mai bine să aleg pentru mama.. şi m-am decis că un cadou romantic ar fi perfect.. ar scoate-o din viaţa de zi cu zi şi s-ar teleporta într-o altă lume..
Acum probabil vă gândiţi despre ce cadou romantic este vorba... despre... uitaţi-vă mai jos şi veţi înţelege:








Nu este o excursie, deoarece cadoul va fi unul personalizat , deoarece persoana care primește cadoul decide pachetul de servicii preferat dintr-o gamă variată de programe. În plus, cadourile sunt valabile până pe 31.12.2015.





 Ok, acum trebuia să aleg “destinaţia”... şi m-am gândit că cel mai bine ar fi în.. Braşov.. cum ar fi să te simţi turist acasă? Cum ar fi să descoperi lucruri noi în propriul tău oraş? Cum ar fi să ştii că eşti “acasă” dar nu trebuie să găteşti? Cum ar fi să ştii că te vei trezi la tine în oraş dar în alt pat, nu în cel în care ai dormit 55 de ani?
Toate aceste întrebări i le-am adresat mamei mele şi săracă a fost extrem de surprinsă.. nu prea înţelegea ce doresc eu să aflu sau care este intenţia mea de îi pun întrebări atât de “aberante” a zis ea...
Dar eu deja pusesem ochii pe oferta celor de la http://vitabox.ro/, care oferă un cadou romantic la Villa Prato.

Ca şi servicii incluse avem:

•  Cazare o noapte pentru două persoane în cameră dublă Deluxe
•  Welcome cocktail
•  O cină romantică à la carte în limita de 200 lei
•  Șampanie în cameră
•  Mic dejun
•  10% discount în cazul prelungirii sejurului
•  Parcare

Ca să înţelegi mai bine, aruncaţi o privire la videoclipul de mai jos:




Ok, eu deja mă visez că dorm în acest pat:






Şi că iau micul dejun aici:

  




  
Dacă eu sunt atât de entuziasmată şi încântată şi mă gândesc că abia aştept să fac acest “pas”, vă daţi seama pentru mama mea ce surpriză o să fie.. acesta este cu siguranţă un “cadou romantic”, un “cadou deosebit”, un "cadou special”, un "cadouoriginal”, un cadou inedit, un cadou online şi lista poate continua...

Eu sunt convinsă 100% de Vitabox şi sloganul lor se poate aplica oricui: ” bucură-te de viaţă”.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu