25 noiembrie 2014

Caut ceas pe CautCeas!!

         




             Ceasul... ce este ceasul pentru noi? Un obiect pur şi simplu? Nuuuu.. nu cred asta!!!! Poate doar cel de pe perete la care ne aruncăm privirea când gătim sau ca să nu uităm prăjitura în cuptor... Dar ceasul de mână? Ce reprezintă el pentru voi?
            Pentru mine este mai mult decât un simplu obiect pe care îl pun mecanic la mână.. îl aleg în funcţie de dispoziţia pe care o am, de ocazie, de culoare.. şi o să detaliez puţin mai în amănunt ca să nu mă credeţi nebună şi ca să înţelegeţi ce vreau să spun.
            În primul rând intra aici: CautCeas. http://www.cautceas.ro/. O să vezi că “Între 21 şi 28 noiembrie pe CautCeas.ro găseşti cele mai tari oferte de Black Friday”.
Să presupunem că azi merg la muncă. Ceasul de la Yves Camani http://www.cautceas.ro/cumpara/yves-camani-silver-big-twinkle-silber-schwarz-yc1028-e-6428942 ar fi perfect să îl port într-o zi la muncă. De ce? Are curea neagră şi s-ar potrivi perfect la ţinuta mea office plus că este elegant şi nu „bădăran”. De asemenea are 48 grame (deci nu este greu, nu vreau să car bolovani la mână) şi este micuţ deci nu mă va deranja sau incomoda.











            Dacă merg la o petrecere mi-aş alege ceasul de la Bossart   http://www.cautceas.ro/cumpara/bossart-bw-1205-ig-s-brc-7754973  care este extrem de elegant, finuţ şi drăguţ. Puteţi vedea şi în poze brăţara aurie care s-ar potrivi de minune cu o rochie neagră...




            Nu ştiu dacă aceste două exemple pe care vi le-am dat v-au făcut înţelegeţi la ce mă refeream când spuneam că îmi aleg ceasul în funcţie de mai multe criterii. De asemenea, probabil, cei mai mulţi dintre voi consideră că un singur ceas, maxim două sunt de ajuns. Eu sunt de altă părere. Cu cât mai multe ceasuri, cu atât mai bine; ceasul este un accesoriu „must have”. Iar acest magazin online este unul care oferă produse de calitate (bineînţeles că avem şi garanţie la ceasurile pe care le vom cumpăra), care sunt livrate rapid. Iar dacă vă întrebaţi de preţuri să ştiţi că nu sunt mari.
            Dacă tot este nebunia cu Black Friday, care a devenit mai nou o modă şi la noi eu v-aş recomanda să cumpăraţi acum, când reducerile sunt mari... mai ales că se apropie sărbătorile... deci... aveţi de unde alege!

             Spor la cumpărături!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu