13 decembrie 2013

O noua tema



O noua tema: AfaceriLemn.ro promoveaza firmele serioase si responsabile din industria prelucrarii lemnului, a mobilei precum si produsele specifice. AfaceriLemn.ro doreste sa promoveze industria responsabila departe de actiunile reprobabile ale diversilor intermediari care au defrisat padurile si care au creat o impresie falsa asupra unei industrii fanion.
Cu toti ne dorim sa traim bine si intr-o tara normala si poate ca sunt multi satui de casele din beton armat, mobila din carton, parchetul cu folie de plastic, drept care va invitam, ca un demers la normalitate, sa promovam produsele si firmele romanesti din domeniu si cum le putem gasi si sustine prin intermediul portalului AfacerilLemn.ro
“.

Ceea ce mi-a atras atentia de la inceput asupra acestei teme a fost urmatorul citat:” Cu totii ne dorim sa traim bine si intr-o tara normala”. Oare mai exista posibilitatea aceasta? Demersul spre normalitate a celor de la http://www.afacerilemn.ro mi se pare unul incredibil si ar trebui ca fiecare blogger sa aprecieze aceasta initiativa a lor.


Trebuie sa recunosc,nu prea am cunostinte legate de industria prelucrarii lemnului iar aceasta tema reprezinta o provocare pentru mine.


Sa incepem cu inceputul si anume cel mai important lucru atunci cand vrem sa ne contruim o casa care este? Sa ne alegem un furnizor care ne va procura materialele necesare contruirii casei. In zilele noastre arhitectura putem spune ca a luat-o razna. In putine parti ale tarii mai gasesti contructii recente care sa se incadreze in peisaj, care sa nu fie deranjante ochiului si care sa respecte traditiile locurilor in care sunt construite.


Cred ca fiecare dintre noi a avut un vis legat de “casa perfecta” iar al meu a fost si cred ca mai este inca sa imi contruiesc o casuta de lemn, sa am semineu, deoarece acum as avea de unde sa imi achizitionez lemn de foc si macar de data aceasta as fi sigura ca lemnul nu este furat si nu se fac afaceri necurate deoarece AfacerilLemn.ro este un furnizor serios din industria lemnului, nu este unul din acei intermediari care defriseaza padurile. Poate nu v-ati gandit dar in viitor poate nu vom mai avea oxigen din cauza poluarii, din cauza ca nu mai exista copaci. Si ne vom intreba unde au disparut copacii? Doar foarte multe constructii din lemn la noi in tara nu sunt, poate doar in zonele de munte, unde se mai respecta arhitectura locului.


Poate va intrebati de ce mi-am dorit dintotdeauna sa am o casa din lemn . Datorita mirosului pe care il emana,datorita aspectului si pentru ca sunt satula sa vad peste tot doar beton.


Sper din suflet ca  lumea sa ajunga sa constientizeze importanta copacilor (nu sunt cine stie ce ecologista, dar atata lucru fiecare dintre noi il stim) si sa nu mai cumpere lemn de unde este mai ieftin, ci sa cumpere de la un furnizor serios.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu