21 noiembrie 2012

Provocare


  Buna dragii mei din nou,
            Poate va întrebați ce s-a întâmplat ca nici nu am postat bine un articol și deja îl vedeți pe cel de-al doilea. Ideea este ca site-ul http://www.blogawards.ro a lansat încă un concurs:
"Câștiga un smartphone Samsung Galaxy Young cu un articol despre magazinul online Sevensins" si bineînțeles pentru mine a fost o provocare. Una drăguță zic eu, acum sa vedem ce iese.
            Trebuia sa imi aleg o tema iar cea pentru care am optat a fost sa realizez un review al magazinului online Sevensins.ro.  
            Zis si făcut  am intrat pe site si primul gând al meu a fost:"oare de ce nu sunt barbat?". Site-ul te atrage in mod deosebit cu pozele unor domnișoare foarte frumoase, care iti "fura ochii":)
            Dar sa revenim la subiectul nostru si anume Sevensins, un site dedicat doamnelor si domnișoarelor cat si bărbaților.
            Mi-a plăcut in mod deosebit faptul ca in partea dreapta sus a paginii se găsește un număr de telefon, iar in cazul in care avem nevoie de ajutor putem contacta foarte usor pe cineva care sa ne îndrume spre ceea ce dorim. Eu de obicei când intru pe un site ma uit la datele de contact pentru a vedea mai multe detalii, iar acest site ne informează foarte bine: găsim program de lucru, adresa, numere de telefon, adrese email, harta si chiar niște poze cu Showroom-ul  SevenSins.
            Următorul lucru pe care l-am făcut pe acest site a fost sa ma uit la bijuterii deoarece am o "boala" cu bijuteriile si indiferent câte as avea tot nu mi se par suficiente si tot mai vreau sa cumpăr  Este ușor de vizualizat si de cautat pe site, in stânga putem selecta ce anume dorim sa cautam: coliere, brățări  cercei, inele, broșe  butoni sau seturi de bijuterii. Cu un singur click pe "cercei" si...............surpriza?? Una foarte plăcută  preturi accesibile, chiar mai mici decât pe alte site-uri care vând produse asemănătoare si de calitate. De mai mult timp sunt fascinata de cristalele swarovski si majoritatea cerceilor (si ulterior am văzut ca majoritatea bijuteriilor pe acest site) sunt cu cristale swarovski
            Apoi am zis sa schimb putin registrul si am intrat pe vezi aici. M-am bucurat mult sa vad ca pot găsi si pantofi pe acest site si mare mi-a fost mirarea sa vad ca au 80 de modele de pantofi mărimea 35, lucru rar întâlnit de mine pe alte site-uri similare cu acesta. 
            Si dacă tot pusesem ochii pe niște pantofi tare frumoși  mi-am propus sa imi achiziționez si o rochie, ținând cont ca pe site putem găsi începând de la rochii mini la rochii de club. Ca sa caut ceea ce imi propusesem sa găsesc mi-a luat nu mai mult de 25 de secunde : am optat pentru rochie de seara, special, culoare: negru, mărimea M si rezultatul a fost acesta: http://www.sevensins.ro/rochii-sexy/eroticwear/cristin/. O rochie foarte frumoasa care spre surprinderea mea o pot achiziționa foarte ușor, livrarea făcându-se extrem de rapid.
            Tot  site-ul Sevensins.ro ne oferă o gama variata de produse, eu am ales sa scriu despre cele care m-au interesat in mod deosebit, dar putem găsi  lanjerie intima, sexy, costume de baie, seturi, produse pentru bărbați  haine si accesorii, încălțăminte  bijuterii, cadouri si colecții.
            Asa ca , va invit pe SevenSins.ro  sa vedeți ca ceea ce am scris in acest articol este adevarat si sa va convingeți singuri de produsele pe care acest site le oferă.
            Părerea mea generala despre acest site este una foarte buna deoarece in comparație cu alte site-uri similare m-am descurcat mult mai bine in a cauta produsele pe care mi le propusesem, am descoperit lucruri de calitate si  la un preț mai bun ca alte site-uri concurente.         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu