3 martie 2012

Vis



Buna dragii mei și bine v-am regăsit. Azi m-am gândit sa postez un articol pe care l-am denumit "Vis". Poate va întrebați de ce. Fara motiv, sau cu motiv, cine știe? Important este ca noi am ajuns sa renunțăm sa mai visam, am renunțat sa mai credem ca într-o zi o sa se îndrepte totul. Eu totuși spun ca nu trebuie sa renunțăm la nimic de pe acest pământ, indiferent cât de absurda ni se pare o idee sau un vis, trebuie sa continuam sa o ducem pana la capăt.
Sa știți ca dacă îndrăzniți sa visați , acel lucru se va îndeplini la un moment dat. Poate nu aveți sperante ca se va îndeplini ceea ce visați, ceea ce va doriți, dar trebuie sa aveti încredere în voi și o sa vedeți ca pana la urma vi se va realiza acel lucru.
Vorbesc din proprie experiență, de-a lungul anilor s-au întâmplat multe lucruri în viata mea si atunci când eram dezamăgită si aproape nu mai visam ca acel lucru sa mi se îndeplinească, viata ma lua prin surprindere, imi dădea un imbold si ceea ce imi doream mi se împlinea.
Au fost multe momente in viata când am visat cu ochii deschiși si încă o mai fac. De ce? Pentru ca uneori îmi place sa fiu cu capul in nori, sa imi simt picioarele cum se desprind de pe pământ si sa știu ca ceea ce este in imaginația mea o sa rămână acolo, nimeni nu imi poate fura ceea ce visez eu, nimeni nu poate ghici ceea ce doresc eu, sunt doar eu si cu mine într-o lume pe care nimeni nu o poate descoperi.
Este bine sa visam, sa ne dorim lucruri imposibile pentru ca sunt sigura ca la un moment dat, cel mai probabil atunci când nu ne așteptăm, acele lucruri se vor îndeplini. Trebuie tot timpul sa avem speranță in suflet, sa fim răbdători, sa nu fim dezamăgiți dacă ceea ce visam nu se întâmplă pe moment, dar cu siguranță se va împlini la un moment dat in viata noastră.
Eu cred in glasul din inima mea, cred in ceea ce ochii nu pot vedea, cred ca pot sa fiu o persoana buna si nu una rea, cred ca soarele o sa răsară dupa nori, cred in ziua de maine , ca o sa fie una mai buna si nu privesc înapoi, cred in mine, sunt sigura ca tot ce este frumos si bun se afla in fata mea chiar dacă nu pot sa vad luminița de la capătul tunelului, sunt sigura ca ea este acolo si dacă eu cred in asta o sa o pot vedea. Cred ca azi e mai bine ca ieri, cred ca viata o sa îmi dea ceea ce ii cer, dacă o sa continui sa visez, sa nu renunț la ideile mele, la speranțele mele, la ceea ce imi doresc cu adevarat.
Asa ca....sa continuam sa visam si sa credem in visul nostru.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu