9 februarie 2012

2012

Buna dragii mei,
Nu am mai apucat sa scriu, am lasat "in paragina" blog-ul. Sper sa nu fiti suparati pe mine pentru ca nu am mai postat nimic(desi am promis ca o sa incerc sa scriu mai des) dar...sincer nu am avut cand.
O prietena mi-a zis sa gasesc un subiect care sa ma pasioneze si o sa scriu mai usor si o sa am tragere de inima. Hmm..ce ma pasioneaza? Mai nou? Nimic...sunt cam dezorientata pentru tot ce se intampla, atat in tara la noi-cu politica asta care o ia razna si cu tara noastra care se duce de rapa, pana la facultate, care nu mai e ce a fost.....
Promit ca o sa gasesc subiecte interesante, dar mai intai sa termin cu sesiunea ( doar 3 examene au ramas, unul maine).
Fiind prima postare pe anul acesta va doresc un an mai bun decat cel care a trecut, sa nu aveti probleme, sa vi se implineasca toate dorintele, sa fiti mai buni, mai intelegatori, mai apreciati in ceea ce faceti, sa nu aveti parte de neplaceri iar daca se intampla sa treceti cu usurinta peste tot.

O sa fiu si mai profunda si o sa va spun ca am inceput sa nu mai inteleg lumea din ziua de azi. Nu inteleg de ce ne "mancam" intre noi-incepand din scoala generala,liceu,facultate,locul de munca,pana si pe internet,etc,etc. O sa ne para rau cand vom ajunge la o varsta si ne vom da seama ca tot ce am realizat pana atunci puteam face in alt mod, sa avem amintiri mai placute, sa fim inconjurati de mai multi prieteni, care sa ne fie prieteni adevarati. Sa il apreciem pe cel de langa noi, sa il laudam daca merita, sa incercam sa il luam ca exemplu daca ceea ce face este bine, sa fim mai buni, sa indraznim sa cerem sfaturi, sa nu fim singuri crezand ca putem realiza orice pe cont propriu, sa acceptam ajutorul celor de langa. Am ajuns sa credem ca o mana intinsa de cineva este doar pentru ca acel cineva doreste ceva de la noi si are un interes ascuns.
Eu totusi vreau sa cred ca mai exista oameni buni, oameni care merita respectul, oameni pentru care merita sa risti,oameni care nu sunt prieteni cu tine doar pentru ca au un anumit scop si un interes, vreau sa cred ca mai exista oameni care pot tine secrete,oameni carora le poti impartasi problemele tale fara sa te judece, oameni carora le poti cere un sfat si ei sa lase tot ca sa te ajute, oameni cu care sa pot rade si cu care sa ma pot simti in largul meu, oameni buni, oameni....care....sa fie oameni....

Da, am zis ca o sa devin profunda, poate chiar filozofica, dar eu sunt o persoana sufletista dar in acelasi timp si optimista si sper din tot sufletul ca lumea se va schimba, ca vom trai in armonie, ca nu vor mai exista rautati.
Cand eram copii era bine,dar din pacate nimeni nu ne-a prevenit ca atunci cand vom creste vom da peste dificultati in viata. Dar...ce nu ma omoara, ma face mai puternica.
Va doresc si voua sa fiti puternici :)
Va pup

2 comentarii: