23 noiembrie 2011

Originals.ro organizează o nouă campanie

Buna dragii mei cititori.

Incepusem ziua ca una obisnuita, in care lenevesc de dimineata in fata calculatorului, cu cafeaua langa mine. Dar, navigand pe internet, am dat peste o provocare pe care nu am de gand sa o refuz si anume: http://www.blog.originals.ro/concurs-produse-cadou-de-la-originals-ro Cei de la Originals.ro organizează o nouă campanie, foarte interesanta.

Am citit cu atentie ce am de facut si acum voi urma indrumarea lor si anume:” Acum tot ce trebuie să faci este să îți alegi produsele și să treci la treabă.”

Primul produs care mi-a atras atentia a fost Geaca femei Puma Leather (http://www.originals.ro/geaca-femei-puma-leather-jacket-55536602-p-6444.html). Cei care vor citi acest articol vor crede ca mi-am ales acest produs deoarece este mai scump(costa 960,99 Lei (TVA inclus) si nu va mai fii nevoie sa imi aleg multe produse ieftine , ci unul-doua scumpe si gata. Daca ganditi asa, nu e adevarat si o sa motivez alegerea deoarece cu totii si-ar dori sa stie de ce am nevoie de o geaca si cum imi poate face aceasta geaca viata mai frumoasa. In primul rand tin sa mentionez ca sunt o persoana extrem de firguroasa, nu stiu daca exista persoane care sa se imbrace mai gros decat mine, iar asta o pot confirma prietenii mei foarte usor. Aceasta geaca pe care am gasit-o pe originals.ro este Confectionata din piele la exterior, iar asta inseamna ca ma va proteja impotriva vantului si a temperaturilor scazute.In fata se inchide cu fermoar, are doua buzunare laterale si gulerul este din blana. In al doilea rand, aceasta geaca arata superb, are o culoare placuta, este croita superb si mi-ar pune talia in valorare,iar lungimea este perfecta tinand cont ca eu sunt mica de statura si deobicei cand vreau sa imi cumpar o geaca nu gasesc pe marimea mea, au ori prea lungi pentru mine, ori prea scurte.


Un al doilea produs pe care mi l-as dori sa il am sunt Pantaloni femei Puma Slim http://www.originals.ro/pantaloni-femei-puma-slim-pants-55584001-p-5265.html

Inca din descrierea produsului pe site-ul celor de la originals.ro ma imaginam ca sunt imbracata cu acesti pantaloni si toata lumea ma priveste. Pe langa faptul ca ar arata superb cu geaca de femei Puma Leather, pantalonii sunt din bumbac, iar bumbacul tine cald iar pretul lor este de doar 195,99 Lei (TVA inclus) Dupa cum am precizat mai sus, nu exista persoane mai friguroase decat mine. Pantalonii sunt foarte frumosi, negri (negrul deobicei ma arata mai slaba).


Si ca sa fiu asortata, aleg Ghetele de femei Puma Berlin Mid http://www.originals.ro/ghete-femei-puma-berlin-mid-34720002-p-6997.html , care s-ar potrivi exceptional cu pantalonii negri si cu geaca din piele Puma. Aceste ghete m-ar proteja impotriva zapezii ( tinand cont ca sunt din Brasov, iarna avem din plin zapada) si pe langa design-ul deosebit sunt sigura ca sunt foarte calduroase. Acestea se gasesc la un pret de 310,99 Lei (TVA inclus) pe site-ul originals.ro

Adunand valoarea celor trei produse pe care mi le-as dori sa le am, as trebui sa scot din buzunar suma de 1467.97 lei. Daca stau sa ma gandesc, daca as avea aceti bani i-as da pe aceste trei produse descrise mai sus , deoarece sunt de calitate, m-ar ajuta sa ma simt mai bine in pielea mea, mi-ar tine de frig..si...totusi, sunt Puma si trebuie sa le achizitionez de pe site-ul Originals.ro deoarece sunt sigura ca prin mall-uri si alte magazine nu le pot gasi.

Tragand o linie si analizand tot ce am scris mai sus gasesc doua solutii: prima ar fi sa imi cumpar geaca de piele, pantalonii si ghetele iar cea de-a doua solutie ar fi sa ma mult din tara pe perioada iernii si sa merg intr-o tara unde este cald.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu