1 mai 2011

eComplex-Magazin Online


Nu credeam ca voi ajunge sa scriu un articol pe blog despre eComplex, dar site-ul acesta chiar
mi se pare interesant si chiar am gasit produse care sa ma intereseze sa le cumpar pe viitor.
Au preturi mici din cate am vazut si ce mi se pare si mai interesant este faptul ca ofera o
garantie lunga pentru produsele cumparate de pe acest site.
Este un “magazin online“ unde chiar poti sa gasesti ce iti doresti ( am facut si rima).
Ce mi-a atras atentia in mod deosebit a fost TASTATURA DELUX DLK-8050P-BLACK.

Are un pret incredibil de mic: 16 lei si ofera o grantie de 24 de luni. De curiozitate am cautat si pe alte site-uri acest produs si sub 19 lei nu era nici o oferta. Deci pot spune ca pe eComplex gasiti cel mai mic pret. Tehnologia tastaturii:Cu fir;Interfata :PS/2;Culoare-Negru;Numar taste-108.
Chiar ma gandesc pe viitor sa imi achizitionez o astfel de tastatura. Este utila si draguta ca design.Este orgonomica si perfecta pentru gaming.
Va spun cu mana pe inima ca pana acum nu am facut nici o achizitie online, neavand incredere in calitatea produselor cumparate online. Ce m-a facut sa imi schimb parerea? In primul rand garantia de 24 de luni pe care eComplex o ofera. Apoi mai este faptul ca au preturi mici, ofera descrierea produselor pe care doresti sa le cumperi.
In orice caz, aceasta tastatura chiar imi doresc sa o cumpar in viitorul apropiat, poate fii o idee de cadou foarte frumoasa iar pretul este unul extrem de mic: 16 lei nu mi se pare mult pentru o tastatura. Daca mergem intr-un magazin de calculatoare putem constata preturile ridicate la tastaturi. Ultima oara cand am "cercetat" tastaturile si preturile a fost cam acum o luna si cea mai ieftina tastatura a fost de 25 lei intr-un magzin. Nu cred ca acea tastatura avea mai multe taste sau facea ceva in plus fata de aceasa de pe eComplex.
In concluzie pot spune cu mana pe inima ca de acum incolo voi intra din ce in ce mai des pe site-ul celor de la eComplex, acest "magazin online" chiar m-a facut sa imi schimb parerea despre produsele cumparata online si sunt sigura ca pe viitor voi incepe sa imi achizitionez produse de pe site-ul lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu