6 decembrie 2010

20 de "imi place"

Da...am primit un cadou de Mos Nicolae de la Kitty , ea spunea ca este leapsa, eu spun ca este un fel de "tagg". In fine,asta conteaza mai putin. Ce este mai important? Regula "jocului" si faptul ca trebuie sa fie 20 de "imi place"..20 a ajuns sa fie un numar norocos pentru mine, am 20 de ani....asa ca, sa nu o mai lungim si sa trecem la treaba.
Regula jocului e usoara,trebuie sa scriu 20 de lucruri care imi plac.
Asa ca....incepem:
Imi place/plac:
1. Marea
2.Vara
3. Soarele
4.Caldura
5. Starbucks
6. Turcia
7. Desenele animate
8. Trandafirii uscati
9. Culoarea roz,dar nu sunt pink addicted!!
10. Cifra 6
11. Sa privesc delfinii in mare
12. Sa inot
13. Sa cant
14. Actoria
15. Sarbatorile de iarna
16. Petrcerile
17. Loialitatea
18.Ciocolata
19.Filmele politiste gen "Lie to me" si "The Mentalist"
20. Muzica anilor 98-99,gen 3SE:)

Ok, acestea sunt cele 20 de "imi place". Acum o sa iau pe rand si o sa le si explic.
1.Marea- merg la mare de cand aveam 9 luni. Pana acum 4 ani nu stiam sa inot dar tot imi placea marea. De cand stiu sa inot este un sentiment si mai frumos sa stai intins pe spate, cu ochii inchisi sa simti cum soarele te arde pe fata si esti relaxat la maxim. Este un sentiment frumos.
2. Vara- desi eu sunt nascuta in luna octombrie, ar trebui sa imi placa toamna, sau cel putin vremea rece. Dar..no way. Ador vara, suport si 50*C:)
3-Soarele- imi place sa stau la 40*C, sa simt nisipul fierbinte si soarele cum ma arde. Imi place sa fiu bronzata ( natural!!!!). Imi place soarele, sa port ochelari de soare...
4. Caldura- se leaga tot de mare,vara si soare. Nu suport frigul. Sunt o persoana foarte friguroasa.
5- Starbucks- da..cea mai buna cafea din lume. Cu asta am spus tot.
6-Turcia- de cand aveam 6 ani am inceput sa merg in Turcia si de atunci am ramas "client fidel'. Este "tara tuturor posibilitatilor", este tara unde ma simt fericita,implinita, unde toate dorintele imi devin realitate, unde pot zambi cu adevarat.
7- Desenele animate- intotdeauna voi avea o latura copilareasca in mine si niciodata o parte din inima mea nu va inceta sa fie copil.
8-Trandafirii uscati- imi plac, iar cand primesc un trandafir il pun la uscat decat sa stiu ca peste o saptamana se va afla in cosul de gunoi.
9-Culoarea roz, dar nu sunt pink addicted!!!- da...fara sa imi dau seama am inceput sa imi cumpar haine roz si accesorii roz. Nu este culoarea mea preferata,culoarea mea preferata este verde. Nu voi fi niciodata pink addicted, dar macar sunt in masura sa recunosc: imi place rozul.
10- Cifra 6- da....este cifra mea norocoasa, o cifra de care ma leaga multe.
11-Sa privesc delfinii in mare- am patit asta de doua ori in viata. Prima oara am simtit ca plutesc si ca ceea ce vad nu este real. A doua oara deja stiam ce se intampla cu mine si am putut sa admir delfinii si este un sentiment ce nu se poate descrie prin cuvinte.
12-Sa inot- este un sentiment superb. Face bine si la sanatate si pur si simplu imi place sa fac ture pana la geamandura in Marea Egee sau Marmara.
13-Sa cant- de cand aveam 5 anisori (poate chiar 4 nici nu imi aduc bine aminte asa micuta eram) am inceput cursuri de canto...
14-Actoria- cand am inceput cursurile de canto am inceput si cele de actorie...
15. Sarbatorile de iarna-ca sa fiu in ton, se apropie spiritul Craciunului. Este frumos sa fim alaturi de cei dragi, o sa sarbatorim impreuna.
16.Petrecerile-da...un club,o zi de nastere; nu refuz niciodata cand este vorba de o petrecere,de dans.
17-Loialitatea-da..imi place cand un prieten imi este loial,imi place sa stiu ca pot avea incredere intr-o persoana, imi place sa stiu ca am pe cine sa ma bazez cand am nevoie de ajutor,imi place sa stiu ca un prieten nu ma minte, ca imi este loial.
18-Ciocolata- sunt moarta dupa dulciuri ,in special dupa ciocolata. Si ce este mai frumos decat sa stau in pat la tv si sa mananc o ciocolata??:X
19-Filmele politiste gen "Lie to me" si "The Mentalist"- imi plac filmele/serialele politiste,in special genul celor doua enumerate mai inainte. Sunt cu "cap".
20-Muzica anilor 98-99,gen 3SE- aceste melodii imi aduc aminte de anii copilariei. Melodiile celor de la 3SE erau superbe si acum mai ascult si imi aduc aminte de vremurile bune.

Cam acestea au fost cele 20 de "imi place".
Va invit si pe voi sa scrieti 20 de "imi place":)


2 comentarii: