22 iunie 2010

Luck






De multe ori m-am intrebat ce este norocul sau cum vine? De la sine,cand nu te astepti si probabil cand ai cea mai mare nevoie de el.Asa am avut si eu noroc zilele acestea.Dupa o perioada stresanta si chiar de chin,au venit si zilele bune(in sfarsit).
Am fost in weekend in Azuga.Un orasel micut dar linistitor.M-am relaxat la Pensiunea Rhein;un peisaj minunat,o liniste de neinchipuit,pasarele cantau non-stop,se auzea susurul paraului ....superb.Personalul a fost foarte prietenos,neasteptat de amabil,ne-au prezentat camera,imprejurimile si
orice aveam nevoie puteam spune si erau la dispozitia noastra.
Nu am nimic de reprosat,culmea.Toata lumea spune ca la noi in Romania turismul si conditiile de cazare sunt de toata jena.Acum ii pot contrazice:chiar mi-a placut!!
M-am plimbat si prin Busteni;nu trebuie sa mai spun ca peisajul era si acolo incredibil.
O experienta innedita si poate unica in viata a fost vizitarea Cramelor Halewood.Nu oricine are posibilitatea aceasta
sau oportunitatea asta.
Chiar e ceva unic. Am vizitat locul unde se depoziteaza vinul
timp de 9 luni,apoi alta incapere unde vinul este lasat la limpezire
,apoi am vazut toate masinariile si utilajele de imbuteliere,am vazut
muzeul de vin...a fost superb..am facut si o mica degustare...
Chiar ma bucur mult ca am avut aceasta ocazie.
In rest ce va mai pot spune? Preturile la vinuri erau atat de mici
de nu mi-a venitsa cred.Cea mai ieftina era 4.50 RON iar cea mai
scumpa 11.60 RON.
Am baut bere cu ghimbir,ce e drept costa 7.0 RON sticla de 500ml,
dar daca veti avea ocazia sa beti aceasta bere,incercati-o. Este incredibila.
De mult nu am maigustat asa ceva.Papilele mele gustative au fost incantate
:) hehe
O sa pun si niste poze,sa vedeti si voi cum arata si cine stie,poate vom
merge vreodata impreuna acolo:) hehe..eventual pentru degustare
sau pentru a cumpara vin:)

Un comentariu:

  1. Bună Ziua
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere