4 iunie 2010

♫Gąβяïﻉℓą♫ ♥♥♥♥




Este dureros cand vezi ca unele persoane uita total de tine.Cand suferi in tacere fara sa poti spune nimic...este dureros cand vezi ca in ziua de azi fiecare este pentru el.Am devenit un popor de oameni extra-mega muncitori;nu ne mai intereseaza decat munca si cariera.
Nu este placut sa fi ignorat.Nu este placut deloc.....mai ales cand ai ceva pe suflet si simtit nevoia sa vorbesti cu cineva drag dar vezi ca acea persoana este mult prea ocupata ca sa aiba timp de tine si de problemele tale.
Mda,asta e viata,astia sunt oamenii,nu ii putem schimba...
Zilele trecute eram pe strada si am auzit o melodie care mi-a atras atentia.Nu o mai auzisem(sau poate ca da),iar subconstientul meu a reactionat...am simtit un fior ciudat la auzul unor versuri:" Dulce-amaruie e amintirea ta/Dulce-amaruie este dragostea"....mare dreptate aveau versurile din melodia lui Nico...chiar vorbeam de curand cu o prietena si ma intreba de ce s-a mai inventat dragostea..i-am spus ca imi pare rau dar nu ii pot raspunde la intrebarea asta...pentru ca nici eu nu am gasit un raspuns potrivit la aceasta intrebare....
Oricum,scria o alta prietena de-a mea ca viata este complicata...intr-adevar este...dar cred ca macar o data v-ati pus intrebarea :"de ce eu?"...este o intrebare ce fiecare om si-o pune macar o data in viata...si nu gasim raspuns...dureros,dar adevarat...
Trebuie sa redau iar spusele unei prietene care imi spunea ca nu poate scrie pe blog decat daca este suparata/foarte fericita....i-am spus ca nu ii dau dreptate,ca poti scrie oricand daca ai inspiratie...dar acum ajung sa ii dau dreptate; poti scrie oricand dar "lucrarile bune" iti ies atunci cand esti foarte fericit ori suparat...Si ia ghiciti voi cum ma simt eu de scriu azi?? :|
Forget it:)))
Ne mai auzim
Weekend placut:)


Un comentariu:

  1. adevarat.. la fel cum ziceai si tu in comentariul pe care mi l`ai trimis.. totul e complicat, nimic nu e simplu.. >:D<

    RăspundețiȘtergere