1 iunie 2010

1 Iunie


























Still a child :):) Acolo, in adancul sufletului si tu te mai simti copil! Indiferent de varsta pe care o avem copilul traieste inca in noi;nu putem nega ca am fost copii,toti am trecut prin acea perioada..si ce frumos a fost:X
Inca mai rememorez amintirile din copilarie si cand se trezeste inima de copil din mine imi place sa merg in parc,sa ma dau in leagane si sa stau sa privesc copiii ce zburda;imi amintesc de mine...frumos..mai vreau sa fiu copil,sa nu am nici o problema,sa nu stiu ce este rautatea,invidia,sa nu inteleg ce este criza,sa nu inteleg ce este politica sa stiu doar sa iubesc neconditionat orice fiinta umana ce imi iese in cale,sa le zambesc oamenilor fara sa ma gandesc la altceva decat ca sunt fericita...
A fost frumos sa fiu copil dar inca mai sunt,toti mai avem momente copilaroase in noi....
La multi ani de 1 iunie indiferent de varsta pe care o ai:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu