18 mai 2010

Too happy












Doamne,ce bine este sa fii fericit,sa te simti implinit,sa mergi pe strada cu zambetul pe buze,sa zambesti singur pe strada desi iti dai seama ca lumea se uita ciudat la tine.Asa m-am simtit eu azi,am fost fericita!! Ce bine este!!!!
De fericire nici nu imi vine sa scriu,imi vine sa rad si sa zambesc in continuare:) Imi e teama ca cineva imi va strica si bucuria asta...desi cam greu:) Poate va intrebati toti "ce a patit asta de este asa fericita?" Dupa o saptamana de teste,examene si cum se mai cheama am trecut peste toate si azi fetele de la Aiesec mi-au spus "felicitari!!!":))) Daaa..am trecut si in vara voi merge 6 saptamani in Turcia:X Doamne,ce sansa unica,ce frumos,de vis...nu imi vine sa cred:)))
Acum sunt prea in febra celor petrecute,mai incolo ma voi linisti si voi gandi totul la rece,dar acum simt cum un vis e pe cale sa se realizeze,sa zbor si cu avionul,sa stau si o luna jumatate in Turcia..oau
O sa mai scriu si maine,acum va las,sunt prea happy:X:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu