5 mai 2010

I like the trumpet..nanananaaaaaa

Perfect...acesta e cuvantul...totul a fost perfect..am spus ca nu o sa va zic dinainte ce vis o sa mi se indeplineasca dar acum ca a devenit realitate vi-l pot impartasi:) Am fost la mareeee de 1 mai...nu credeam ca dupa 14 ani o sa ajung la marea noastra.Am spus ca nu voi mai pune piciorul acolo dupa ce am vazut Turcia an de an.Dar uite ca am mers..si nu regret..am ramas placut impresionata de ce am gasit pe acolo:multe hoteluri,vile,curatenie(asta pana de 1 mai cand au venit toti ciudatii si au lasat o mizerie de nedescris),plaja,mare...................totul a fost bine...am ramas cu amintiri placute,cu faze si peripetii de neuitat:)))Cine stie,cunoaste:)) Asa se spune...
Am avut zile pline si nopti albe,nu am stat un minut,ba ne plimbam,ba faceam de papa,ba eram pe plaja,ba vizitam ceva,ba mergeam cu masina in Mamaia ori Constanta.
Chiar mi-a placut!!!
Si acum revin la sentimentul cand am vazut marea,era vreo 00:20 si ce sa faca si nebunii decat sa alerge pe plaja,pe nisip,sa atinga marea,sa se bucure de ea:X Ce sentimente placute ma incercau..ce superb a fost....
E frumos sa uiti de tot pentru patru zile,sa nu te mai gandesti la nimic,sa nu ai nici un stres,sa fii doar tu cu marea si cu prietenii,sa razi pana te doare burta,sa te distrezi fara sa te gandesti ca maine trebuie sa te trezesti devreme pentru a merge la facultate.Nu ma mai gandeam chiar la nimic decat ca sunt fericita:X Si chiar am fost...
Am fost in excursie cu salupa foarte aproape de epava din Costinesti,erau valuri destul de mari,lumea murea de frica pe acolo,noi radeam si faceam poze:)))
Am fost cu telegondola,am vazut acvariul si delfinariul din Constanta....pot spune ca intr-adevar am vizitat multe locuri noi.Nu m-am dus acolo sa ma imbat si sa ma fac praf.Consider ca vremea aceea a trecut,ca nu mai am 16-17 ani sa beau si sa consider ca asa ma pot distra,band alcool.Nu frate, si treaz te poti distra perfect,poate chiar mai bine pentru ca nu te doare capul a doua zi:)))
Imaginea a fost dezolanta:sa vezi atatia oameni de toate varstele band in continuu si uitand de ei din cauza alcoolului ce le intra in vene:| Mda..daca voi credeti ca asta e distractie imi pare rau pentru voi:) Nu spun ca eu nu beau:la un chef,la o petrecere chiar si acasa cand am chef beau,dar pana la o limita:) V-am spus,am facut si eu multe nebunii dar imediat am 20 de ani si am devenit constienta de faptul ca te poti distra si altfel:)
Oricum a fost bine,nu regret nimic...fel si fel pe peripetii,distractie non-stop:)))
Am ajuns la concluzia ca niciodata sa nu spui nu.Spuneam eu ca nu mai merg la noi la mare si bla bla,dar chiar mi-a placut....Bine...vara cred ca nu este asa....cu siguranta e plin pe plaja,e mizerie,nu ai unde te plimba de atata lume,dar acum a fost mai gol joi si vineri asa ca nu ma pot plange..chiar a fost frumos..
Si cum melodia de la Dj Sava feat Raluk imi vine in minte-I like(The Trumpets) si o aud in gand zi si noapte si rememorez dansul de pe plaja:)))) o sa va las sa o ascultati ..va pup:*





4 comentarii:

  1. gaby melodia asta ne-a intrat pur si simplu in sange:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Yap Emilush:P Si mie:)) Si tie:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Manu' Vega : April 5 at 3:55pm
    Ciao GabiX ! :* Ce comitzi ? :>
    Vreau sa-ti prezint o 9 melodie de la SAVA SI RALUKA - I like the trumpet => http://www.youtube.com/watch?v=RZXoVa0tH_w

    Reply
    Gabriela Gradinariu : April 7 at 5:42pm
    hello si scz de intarziere:P
    am ascultat melodia..e bestiala..chiar imi place
    ms fain:X


    ---
    :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ce ti-am spus?Am zis k e super melodia..dar acum mi-a intrat in vene=))))

    RăspundețiȘtergere