26 aprilie 2010

Vis


Ladies Beach-Kusadasi

Este asa de frumos sa visezi,sa speri ca totul o sa fie bine;nu ne costa nimic sa visam,este pe gratis si nimeni nu ne poate patrunde in ganduri sa ni le fure;uneori este bine sa speri,sa iti faci iluzii,sa iti alcatuiesti propriul scenariu pentru ca nu ai ce pierde. Sa visezi nu inseamna sa fii un om optimist,trebuie sa avem putina imaginatie sa putem visa,sa putem spera. Chiar daca uneori situatia nu e tocmai roz, daca incepi sa visezi,cat de putin,sa te gandesti la viitor si la faptul ca ceva se va indrepta,asa va fii.
Poate va intrebati de ce am postat o imagine cu marea;am un motiv ,pe care nu il pot impartasi acum pentru ca nu imi place sa spun ceva pana nu ma vad in fata faptului implinit.Dar daca mi se va indeplini visul o sa vi-l impartasesc si voua...oricum poza este facuta de mine....in 2009,in Turcia(Kusadasi); poate toata lumea stie(sau aflati acum) ca sunt innebunita dupa Turcia,dupa mare,dupa Kusadasi si tot ce tine de Turcia. Nu stiu de ce,de cand eram mica am avut aceasta atractie spre o tara pe care poate nu o cunoasteam si nu o intelegeam pe vremea aceea pentru ca eram prea mica. In anul 1997(aveam vreo 7 anisori) am mers prima data in aceasta tara.Eram mica,intr-adevar dar ceva ma atragea de pe atunci;soarele,marea,plaja,jocul in nisip,eram fascinata de toate aceste lucruri;parintii imi spun ca deveneam in "ingeras" cand ajungeam acolo,ma cuminteam instantaneu,iar ei saracii nu aveau nici macar o explicatie pentru comportamentul meu "ciudat".In fine,toate aceste lucruri au ramas acum in trecut,sunt doar o amintire....prezentul conteaza..si cel mai important este faptul ca nu ma pot dezlipi de mare...o sa urmeze multe alte postari despre Turcia si despre Kusadasi asa ca prefer sa nu va dezvalui tot misterul acum,in acest post:)
Oricum,marea e prezenta tot timpul in mintea mea,in visul meu,in imaginatia mea;inchid ochii si aud valurile care se sparg la tarm,inchid ochii si vad marea(are o culoare ce nu poate fi descrisa-nici albastra,nici verde),inchid ochii si parca simt nisipul ce ma arde,inchid ochii si aud un pescarus...
Este frumos sa visam,sa speram,sa ne dorim sa realizam multe lucruri in viata;e frumos sa ne facem planuri(chiar daca uneori nu ni se implinesc),e frumos sa poti sa mai speri,e frumos sa ai un ideal in viata........totul consta intr-un VIS.....




































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu