14 aprilie 2010

Parc Aventura



Este interesant sa vezi cum o astefel de iesire te poate ajuta sa uiti de tot,sa te relaxezi si sa nu te mai gandesti la nimic.Toate problemele tale zboara,parca esti "nou-nascut";esti doar tu si cu tine acolo,parca esti intr-un univers al tau,nu mai vezi altceva decat "probele" care te asteapta. A fost o experienta innedita,pe care as repeta-o cat de curand.Nu multi au sansa sau curajul sa faca asa ceva.Cand citesti sau vezi un videoclip de genul,te gandesti:"Ce usor e,si eu pot face asta";dar in realitate nu e asa.Cand te vezi in fata "prapastiei" nu iti e asa de usor. Eu sunt si mai nebuna din fel si imi doream de mult sa ma dau cu tiroliana sau sa parcurg diferite trasee cu dificultati,diferite probe.A fost frumos. Un baiat ar gandi ca o fata nu poate face asa ceva,ca nu are sange in ea,dar nu sunt de acord cu asta. Orice fata poate face asta daca are un pic de nebunie in ea.De mult imi doresc sa fac si bungee-jumping si sunt sigura ca mi se va ivi si ocazia asta. Oricum,pentru cei pasionati de munte sau pentru cei care vor putina adrenalina chiar le sugerez sa mearg la Parc Aventura. E chiar o experienta unica.
Fiecare are cate un hobby,fiecare face sau a facut ceva nebunesc la viata lui,fiecare are o pasiune.Consider ca este important sa teci prin diferitele etape ale vietii.Cand esti copil ai diferite inclinatii,spre sport sau alte activitati.Nici atunci cand crestem nu trebuie sa uitam ca inca mai putem face lucruri de acest gen.Nu te condamna nimeni daca ai 20 de ani si vrei sa faci un sport sau alta activitate.
In ziua de azi nu mai conteaza decat internetul.Acolo cunoastem persoane noi,ne legam prietenii,dar este internetul o solutie buna?Eu spun ca nu. Desi sar de la una la alta,tin sa spun ca pe net poti cunoaste diferite persoane;nu spun ca toate persoanele intalnite pe net sunt ciudate,dar niciodata nu stii peste cine dai;nu reusesti sa intelegi o persoana doar de pe net,nu reusesti sa ii cunosti intentiile,sa o cunosti cu adevarat,de aceea trebuie sa avem cui si ce povestim pe net;)
In fine,am trecut de la una la alta.Azi nu am chiar o dispozitie exceptionala pentru a scrie,dar am zis sa nu sar si peste ziua de azi:) Promisesem ca voi scrie zilnic,dar nu prea am cum sa ma tin de cuvant pentru ca in unele zile sunt foate obosita si desi ma destind cand scriu,nu intotdeauna imi gasesc cuvintele potrivite:)
Cam atat pentru azi
Ne auzim probabil si maine.
See you








2 comentarii: