18 aprilie 2010

New


O prietena mi-a spus ieri:"stii ce ar trebui sa scrii pe blog?lucrurile importante pentru tine si frumoase,care te-au facut sa zambesti".Ea a spus ca isi da cu parerea dar a avut o idee superba pentru ca de acum nu vreau sa mai scriu despre lucruri triste pentru ca nu ma reprezinta. Sunt o persoana optimista si vesela deobicei si nu stiu ce m-a apucat sa scriu lucruri triste.
Azi se anunta o zi frumoasa de primavara.Deja soarele este pe cer,unul foarte senin si albastru.O zi ca asta ma duce cu gandul la mare.Imi e dor de mare,de plaja,de nisispul fin. As manca o inghetata.Ce ganduri iti vin numai cand vezi vremea de afara.
Lucrurile importante pentru mine? Hmmm...cam greu de zis pentru ca in mod inconstient am,dar nu as sti sa le enumar.Lucruri frumoase? Incepand cu o zi calduroasa,cu soare,cainii vechinilor care uneori ma dispera,o plimbare sub Tampa sau pana in Piata Sfatului,un vis frumos pe care l-am avut intr-o noapte,o excursie pana in Poiana Brasov,o ciocolata mancata pe ascuns ca sa imi ramana doar mie(foarte rar se intampla asta),un sms gasit dimineata de la cineva drag care noaptea nu are ce face si se gandeste la mine,un telefon/mesaj de "la multi ani" de la cineva la care nu ma astept,florile din gradina,o melodie veche pe care o aud intamplator pe strada si imi starneste amintiri,mirosul unui parfum bun,un fluture,cafeaua de dimineata,delfinii pe care ii zaresc intamplator de pe feribot+++inca alte "n" lucruri ce imi dau o stare de entuziasm si de fericire.Toate aceste lucruri ma fac sa zambesc,imi dau un sentiment ciudat dar totodata frumos;
Mi-au spus multe persoane ca sunt o fire optimista si vesela,glumeata si zapacita,nebunatica si vad uneori o situatie dificila ca fiind una comica sau chiar reusesc sa le "deschid ochii" spre o alta viziune.Numai la mine se pare ca nu pot proceda asa pentru ca nu reusesc sa imi stapanesc prea bine impulsivitatea.Cand gandesc la rece vad ca si eu gresesc si ca poate am facut "circ" degeaba,ca poate omul nu avea chiar asa mare vina sa fac eu "crize":))) Dar asa sunt eu...si incerc sa remediez situatia:P hehe
Am deschis geamul si aud pasarile ciripind.Ce sentiment frumos.Imi aduce aminte de zilele de vara cand mergeam la pescuit,ori pentru o zi, ori cu cortul si stateam intinsa in iarba,ascultand doar sunetul apei,al pasarilor;era asa de linistitor.
Vi se intampla sa inchideti ochii si sa revedeti in minte anumite peisaje?Sau sa auziti anumite zgomote ce va trezesc amintiri? Un amic de-al meu mi-a spus sa inchid ochii si sa incerc sa imi imaginez un lac;mi-a specificat ca apa lui trebuie sa fie nemiscata,ca o oglinda.Si am reusit,pentru ca aveam deja imaginea aceasta intr-un sertar din creier:) Fusesem acum vreo 2 ani cu ai mei la pescuit,la Vadu Rosu.Era vreo 5 dimineata;soarele nu rasarise inca,era putina ceata pe lac,dar era atat de linistita apa incat aveai impresia ca totul in jur sta,parca nici eu nu mai respiram,asa liniste era.
Imi place de asemenea sa ma gandesc la sunetul marii,la valurile care se sparg la mal,la soarele care straluceste,la nisipul care te arde ingrozitor pentru ca s-a incalzit de la soare.
Cam atat pentru ziua de azi,imi ajung amintirile si sensatiile ce mi-au revenit in minte.
Ne auzim cat de curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu