5 aprilie 2010

New day


Azi e o noua zi si uite ca ma tin de cuvant si scriu si azi:) Am ajuns la concluzia ca este bine sa iti tii prietenii aproape,este bine sa iti dai seama cine este langa tine cu adevarat,indiferent de situatie:) De cele mai multe ori un asa zis prieten te lasa balta cand dai de greu.Prietenii adevarati te ajuta,indiferent de situatie,te asculta fara sa iti reproseze ceva,chit ca ai gresit sau nu,iti dau un sfat pe gratis;asta inseamna prietenie adevarata.Sincer,prefer sa am 2-3-4-5 persoane de genul acesta,care sa imi fie "best friends",sa imi fie alaturi cand am nevoie de ei,decat 100 de persoane care se considera prietenii mei dar dau bir cu fugitii cand vine vorba sa ma ajute cu un sfat.Niciodata nu am cerut mai mult.Tot ce ofer imi doresc sa primesc:P Dar niciodata nu m-am lacomit:)
Am scris despre "prietenie" si ce consider eu ca este prietenia pentru mine deoarece am patit-o de multe ori sa am persoane alaturi de mine care sa imi spuna:"I'm your best friend" ca apoi sa ma lase balta sau sa ma tradeze:)))
Nu ma mai mira nimic in ziua de azi.Fiecare zi pentru mine este o noua provocare,in fiecare dimnineata cand ma trezesc ma gandesc:"Ce imi e dat sa traiesc azi?".Este interesant sa treci prin multe situatii si sa experimentezi diferite sentimente.Doar asa simti ca traiesti:)
Si revin la subiectul de ieri:) Mi-am dat seama ca unii oameni au un caracter ffffffoooarrrtteee slab,nu se simt in stare sa reactioneze,sa isi ceara scuze.Atunci cand gresesti,accepta frate:"Da mai,eu sunt de vina":) NU te ascunde dupa deget,nu incerca sa o scalzi,ca vai,dar poate tu ai gresit,dar vai "esti prea sensibila"etc...Nu frate,si eu am o limita,nu o intrece;) Gresesti o data,de doua ori...dar nu o poti duce asa la infinit.Vei vedea ca la un moment dat ti se va scufunda corabia si ma pot compara cu o "comoara" care a fost pe acea corabie.In momentul cand ti s-a scufundat corabia ai pierdut si comoara;) Si NU mai poate fi recuperata.
Asa ca,ceea ce va pot sugera,nici macar nu va rog,nu va impun sau nu va oblig,pur si simplu este o sugestie: fiti sinceri,nu mintiti,spuneti ceea ce simtiti si ceea ce ganditi,nu va ascundeti dupa deget,spuneti "verde in fata",nu dati vina pe alte persoane pentru greselile voastre,acceptati-va asa cum sunteti,cu bune,cu rele.
Eu asa voi face,pentru ca sinceritatea si increderea intr-o persoana sunt doua aspecte ffffoaaarrteee importante in aceasta viata.Si tine-ti minte: avem doar o viata,sa o traim fara a ne fii rusine de ceea ce suntem;)
Cam atat ptr azi:)See ya tomorrow:*

Un comentariu:

  1. scumpa....eu sunt alaturi de tine...si in ciuda felului meu ciudat de a fi si de a-mi exprima sentimentele..chiar te consider prietena mea :X sper ca ma includ si eu p acolo;)))

    referitor l genul ala de oameni...gandeste-te k ei iti deschid ochii...ei te fac sa vezi k nu totul e roz in lumea asta... :) orice dezamagire te face mai puternic..sa nu uiti asta...take care>:D<

    RăspundețiȘtergere