19 aprilie 2010

Mmm






Mmmm..va fac pofta??Poate da,poate nu.Dar uite ca atunci cand omul este in lipsa de inspiratie si nu mai stie despre ce sa scrie pe blog isi gaseste:)) Cred ca si daca mi-ati da o poza cu un mar as scrie 100 de randuri:)) Eeee..nici chiar 100 dar 99 cu siguranta.
Si uite ca azi s-a intamplat sa dau peste poza aceasta si m-am gandit sa ma laud si eu cu "tortul" de sambata,pe care nu eu l-am facut,bineinteles:P Eee..mai am si bucatari in familie:)) Eu inca nu sunt pasionata de prajituri si torturi.
Cat eram eu de vesela acum 5 minute,cu gandul de a scrie despre acel tort "magnific" si acum a inceput ploaia si mi-a taiat tot elanul pe care il aveam. Anyway,daca va intrebati din ce e facut tortul nu stiu sa va raspund la intrebare pentru ca nu am vazut ce ingrediente s-au folosit:)) Stiu doar sa va spun ca a fost bun.Am mancat o felie,hai sa spun doua pentru ca nu ma omor dupa torturi sau prajituri. Mie daca imi dai o ciocolata m-ai facut fericita.
Azi am avut o zi chiar...frumoasa...a fost interesant..cam toti nervii si supararea pe care am avut-o zilele astea mi-a trecut.Ma simt din nou ok,nu mai am impulsivitatea aia de acum cateva zile...sunt mai calma si mai happy:P
Ploua si iar ploua:(( Urasc zilele ploioase,zilele cu ninsoare,zilele friguroase.Imi dau un sentiment ciudat,de lene:)))
Azi sunt pusa si pe mistouri:)) Sunt glumeata azi:)) Asa ca nu va luati de mine daca vedeti ca sunt mai zapacita:))
Si ca sa nu aberez si mai mult o sa inchei aici fericita ca am reusit sa scriu ceva pe ziua de azi:))
V-am pupat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu